donderdag 13 februari 2014

Heel trots....

...op mezelf. O, o, dat kan niet hè? Maar toch ben ik het. Ik heb namelijk een enorm project afgerond voor een deadline waarvan ik dacht dat ik die nooit meer zou halen! Mensen die mijn blog al lang volgen weten misschien wat ik bedoel: de lapjesdeken!
En nu is hij AF! Dertien dagen voor de deadline. Op 26 februari 2013 begon ik met het knippen van de lapjes, op 13 februari 2014 naaide ik het laatste steekje. Wat voelt dit goed....!
De voorkant zijn dus de lapjes, de achterkant is een fleecedeken die ik bij de Zeeman kocht. Ik zag dit idee bij haar. Toen ik haar mooie dekentje zag had ik weer zin om verder te gaan met die van mij!
Dankjewel hiervoor! Ik heb de verkeerde kanten op elkaar gestikt en ben toen gaan naaien, ruimte overhouden voor het keren, gekeerd en dat nog even bovenaan vastgestikt. Daaraan heb ik ook meteen een labeltje gemaakt dat ik hem écht zelf gemaakt heb:
En nu heb ik lekker een zacht, mooi dekentje voor op mijn bed, helemaal in de kleurtjes van mijn kamer:
Zo, nu opschieten, want ik heb vanavond weer school!

Veel liefs,

Mirjam


7 opmerkingen:

  1. Goed gedaan! Geniet er maar ten volle van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk dat je trots bent op jezelf, het ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit zeg!! Erg knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig dekentje is het geworden, ik ben er wel een beetje jaloers op! Het ziet er ook lekker warm uit, je mag terecht trots zijn!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vindt hem heel erg leuk!
    Ik krijg direct zin om ook te gaan quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De deken is heel mooi geworden en staat prachtig op je kamer met die kleuren. Daar zal je veel plezier en van krijgen. En weer op naar het volgende project ;-)

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAAAUUUUWWW!!! GEWELDIG. Ik hoop ook nog ooit zo'n mooi deken te maken, maar helaas heb ik hier in de buurt nog steeds niet kunnen vinden die naailes geeft.

    BeantwoordenVerwijderen