woensdag 26 februari 2014

HAPPY BIRTHDAY!

To me!
Ja, vandaag is het zover, ik ben jarig! Heel erg officieel nu volwassen, 21 alweer. Vandaag heb ik dus een aantal verjaardagskaartjes in de planning staan. (Verder staat snowboarden op de planning, maar dat heeft niet zoveel met deze post te maken).
De eerste twee kaarten zijn min of meer hetzelfde. Ik had zin om eens met vormpjes te spelen en heb daarom een zeshoek (hexagon is het andere woord wat ik erg leuk vind) geprint (zelf tekenen ging niet zo goed). Die zeshoek kon ik als mal gebruiken en daarmee heb ik de andere zeshoekjes getekend. Nog een leuke stempel, bijpassend scrappapier en bijpassende plakpareltjes en tadaa, klaar zijn de kaartjes:
Materialen:
Scrappapier: Kruidvat, Boekenvoordeel, Pipoos
Stempel: Hobbycraft (ik wil van de zomer weer naar Engeland en daar weer heen! Lijkt me zó tof nu ik helemaal de stempelsmaak te pakken heb, daar is het uiteindelijk  begonnen...)
Plakparels: Action
Materialen:
Scrappapier: Boekenvoordeel
Stempel: Hobbycraft
Plakparels: Action

En deze kaart was naar aanleiding van een voorbeeld dat ik op pinterest zag. Helaas weet ik niet meer waar en heb ik de kaart ook niet op mijn eigen bordje gepind. Dom natuurlijk!
Materialen:
Scrappapier: Eline Pellinkhof (dat vond ik een beetje zonde, maar had geen papier dat er op leek. Als ik terug ben van vakantie maar kopen dan, van verjaardagscentjes ofzo) & Boekenvoordeel (stroken voorgrond)
Knopen: uit de knopendoos (ze zijn van de Xenos, weet ik nog, die kreeg ik vorig jaar van mijn moeder voor mijn verjaardag, wat toevallig!)
Stempel: Hobbycraft

Zo, dat was mijn postje voor vandaag. Nu ga ik lekker verder met vakantie vieren en jarig zijn!

Veel liefs,

Mirjam

10 opmerkingen:

  1. Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een super leuke kaarten! Zeker met die hexagons! Geniet van deze dag en de rest van je vakantie!

    Lieve groetjes, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat grappig dat we op dezelfde dag jarig zijn én even oud :)
    Je kaartjes zijn echt heel erg leuk geworden.
    Vind vooral de bovenste erg mooi.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een hele fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hieperdepiep, van harte gefeliciteerd. Ik wens je een hele gezellige dag toe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd! 21 is toch wel speciaal of niet? ik vind van wel!
    Geniet ervan! Je hebt weer mooie kaartjes gemaakt.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yay, van harte gefeliciteerd!!! Mooie leeftijd, 21! :D
    De kaartjes zijn super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd. Dat mag zeker goed gevierd worden ;-)

    En wat heb je een leuke kaarten gemaakt, maar eigenlijk zou je met je verjaardag kaarten moeten krijgen ipv maken toch?

    Ik hoop dat je genoten heb van je verjaardag. liefs Conny

    BeantwoordenVerwijderen