dinsdag 4 februari 2014

Gehaakte sjaal

Eerst dacht ik dat ik geen sjaal nodig had. Ik heb een jas met een grote gebreide kraag, een jas waar ik nog steeds erg blij mee ben. Maar op den duur bleek dat die kraag niet genoeg was tegen de kou. Ik had tóch een sjaal nodig, een kleintje, die onder de kraag paste.
Nu zou je denken dat een sjaal niet meer nodig is. Ik bedoel, als ik naar buiten kijk zie ik een mooie blauwe lucht en eenmaal buiten ontdek ik dat het helemaal niet zo heel erg koud is. En tóch is het lekker, gewoon dat je nek niet zo bloot is.
Ik vond op pinterest dit patroon en het leek me een mooie uitdaging. Het was een stuk minder moeilijk dan ik in het begin had verwacht en zo is de sjaal geworden:
Wat vinden jullie ervan?

Een fijne dag nog allemaal en tot de volgende keer!

Liefs Mirjam

9 opmerkingen:

  1. Erg mooi! Een sjaal is inderdaad wel handig, want het is stiekem toch erg koud 's ochtends.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Zowel de steek als de kleur! Laat het nu maar koud worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuke sjaal geworden in een mooi steekje waar je heel veel plezier van zal hebben!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi gedaan bent vandaag blogjes aan het bezoeken
    ziek geweest pc kapot en werken...ik doe veel op me mobiel

    .maar komt goed ik wil ook meer gaan haken
    en met de haaksters leuke dingen delen...doe je mee aan CAL ? op facebook...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen