dinsdag 11 februari 2014

As-we-go-stripey #5

Lieve allemaal,

Allereerst mijn excuses dat ik vrijdag niets gepost heb, ik had de afgelopen week helemaal geen enkele kaart gemaakt en tja, dan kan je ook niet zoveel laten zien hè ;-) Of ik deze week wel wat post is de vraag, het is nog geen vrijdag, laat ik dat zeggen!

Vandaag weer een update aan mijn streepjesdeken. Rij 112 alweer en -hiep hiep hoera- de deken is nu 1 meter lang. Ik ben dus nu op de helft! Ik probeer iedere keer een originele manier te vinden om 'em op de foto te zetten, maar de inspiratie ontbrak vandaag een beetje:


Ik haak nu een stuk minder aan mijn deken, ik ben nog wel bezig met de deken voor een vriendin, waar ik tot eind april niets van kan laten zien, want misschien kijkt ze wel stiekem op mijn blog ;-) Ook ben ik bezig met nog wat andere dingetjes en 'the main thing' is een project waar ik al heel lang mee bezig ben en voor 26 februari 2014 af wil hebben... het moet dus voor 22 februari af zijn, want dan ga ik een weekje op vakantie en kan ik aan dat project niet werken... Al enig idee welk project ik bedoel? Vooruit dan, nog 1 hint: zwart-rood-wit...! Het kan niet meer moeilijk zijn om dat te raden...!

Allemaal een hele fijne dag nog en tot gauw!

Liefs Mirjam

4 opmerkingen:

  1. het is u vergeven (dat je vrijdag niets gepost hebt ;-) )
    uw deken is keiknap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw wat wordt je deken mooi!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je deken wordt echt wel supermooi!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie deken zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen