vrijdag 31 januari 2014

Vrijdag Kaartendag #7

Hi allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer twee kaarten laten zien, de kaart n.a.v. de Mojo Monday Schets heb ik maandag al laten zien.
Deze twee kaarten maakte ik naar aanleiding van schets 78.
 Kaart nummer 1. Je ziet het goed, hij is scheef. Sorry, ik kreeg 'em niet meer recht, het zij zo.
Scrappapier: Boekenvoordeel
Stansrandje: Boekenvoordeel
Gekleurd papier: HEMA
Plaksteentje: Wibra
Stempel: Vervestamps
Scrappapier: Boekenvoordeel
Stansrandje: Boekenvoordeel
Gekleurd papier: HEMA
Stempel: Eline Pellinkhof

Ik zag het papiertje met de eendjes en wist meteen dat ik dat moest gebruiken voor een babykaartje!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Ik vind de bovenste kaart ontzettend mooi, de combinatie van blauw en oranje en dan nog die mooie tekst. Heel leuk en scheef, helemaal niet erg! Leuk zelfs! Fijn weekend, liefs Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind ze beide enorm mooi
    eer van je werk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als je niet had gezegd dat ie scheef was was het net of het zo hoorde. Mooi gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen