vrijdag 24 januari 2014

Vrijdag Kaartendag #6

Ja, ik heb wel kaarten voor de kaartendag. Maar twee, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik heb nog geen tijd/zin gehad voor de wekelijkse challenge van Mojo Monday. Ik zit nu midden in de tentamenperiode (bedankt voor alle succeswensen trouwens, mijn tentamens gingen gisteren best wel goed!) en dan pak ik veel liever een haakwerkje erbij, dat ruimt ook wat makkelijker/sneller op dan alle rotzooi van het kaarten maken!
Mijn camera werkt niet helemaal mee soms, dus vandaar de iets mindere foto's
Allereerst deze kaart, naar aanleiding van schets 77. Deze kaart maakte ik het eerste, al twee weken geleden:
Scrappapier: Kruidvat & Action
Grijs karton: HEMA
Plakparels: Action
Stempel vlinder: Marianne Design
Stempel 'Our prayers are with you': Vervestamps

De afgelopen week maakte ik de lift op de kaart. Min of meer dan.
Scrappapier: Kruidvat
Karton: HEMA
Knopen: Action
Stempel: Vervestamps

En ik wil jullie allemaal nog even wijzen op de leuke challenge die Anna Laura heeft bedacht! Ik zou zeggen, doe allemaal gezellig mee! Anna Laura maakt zelf ook hele mooie kaarten, daarvan kreeg ik er deze week ook eentje! Dankjewel voor de 'dankjewel kaart' :-)

Pfoeh, wil ik nog meer vertellen over kaarten maken? Ja... ik zal jullie vertellen waar ik voor aan het sparen ben. Voor een Sizzix Big Shot machine, een mooie stansmachine. 26 februari hoop ik jarig te zijn en van geld dat ik voor mijn verjaardag krijg hoop ik zo'n mooie machine te kopen. Nog eventjes geduld dan... Ik kan nu al niet wachten tot ik hem heb en jullie kan laten zien wat ik ermee ga maken...!

En nu ga ik weer lekker verder met een van mijn haakprojectjes! En ondertussen wel dingetjes leren natuurlijk hè!

Veel liefs en een fijne dag!

Mirjam



3 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten! Ik snap dat haken wel makkelijker even tussendoor te doen is (of zelfs tijdens het leren), succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtige kaartjes :)
    Fijn dat je tentamens tot nu toe goed zij gegaan! Wij duimen nog gewoon verder voor jouw hoor! Enne hopelijk is het snel 26Feb! hihi.

    Wij wensen je een fijn weekend toe :)
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, ziet er crea uit zeg! Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen