vrijdag 17 januari 2014

Vrijdag Kaartendag #5

Hallo allemaal,

Deze week heb ik wel een aantal kaarten gemaakt, maar eigenlijk geen één voor mijn uitdaging. Ik heb alleen een kaart gemaakt bij de Mojo Monday Schets van deze week.
Dat is deze kaart geworden:
Scrappapier: Kruidvat
Stempel: Vervestamps
Houten hartje: Gekregen via TJP
Verder maakte ik gewoon een aantal kaarten naar eigen ontwerp/ideeën van pinterest:

 Stempel & Papier: Eline Pellinkhof
Plakparels: Action
Papier: Action
Stempel: Vervestamps

Van deze kaart maakte ik nog twee andere exemplaren. Ze zijn voor de nieuwe ouderlingen in mijn gemeente.
Papier: Kruidvat
Plakparels: Action
Stempel: Vervestamps
Papier & Plakparels: Action
Stempel: Vervestamps

Deze laatste kaart heb ik gemaakt voor mijn broer, hij werd gisteren 27 jaar. Omdat hij en zijn vrouw allebei een nieuwe fiets willen heb ik een kaart met een fiets gemaakt, plus een bijdrage gegeven voor die fiets:
Stempel: HEMA
Twine: lintenmeer
Knoop: paperandstring
Papier: HEMA
Plakparels: Action

Sorry dat ik vandaag niet zoveel vertel bij de kaarten, maar ik heb er gewoon even geen inspiratie voor. Ik ga nu weer verder met mijn deken, waar ik volgende week weer meer van zal laten zien!

Veel liefs,

Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Nou je hebt toch wel weer een aantal leuke kaarten gemaakt, die voor je broer is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, ik vind die kaart voor je broer ook erg leuk! Maar hé, je hebt anders goed je best gedaan! :D Ook al heb je niet aan je uitdaging voldaan. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer allemaal van die leuke zeg. Jij bent echt goed in kaarten maken he. Leuk hoor. Ik geniet er enorm van om al die leuke kaarten te zien. X

    BeantwoordenVerwijderen