vrijdag 10 januari 2014

Vrijdag Kaartendag #4

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer. Het heeft eventjes geduurd, helaas is de kerstvakantie nu voorbij en moet ik gewoon weer lekker studeren en dat soort activiteiten. Maar ik heb nog wel vier kaartjes gemaakt. Ik heb nog niets gedaan met de Mojo Monday schets van deze week, iets wat ik wel wil doen, want dit is de eerste schets van de maand en dat betekent dat het een contest is. Waarschijnlijk komt daar morgen iets over!
Verder met mijn uitdaging, begon ik aan schets 75. Ik wilde iets anders dan de standaard kleurtjes bij elkaar, wel redelijk gelukt toch? Het zijn scrappapiertjes van verschillende sets.
Scrappapier: Action & Kruidvat
Plakparels: Action
Stempel: Vervestamps
Grijs papier: HEMA

Ik ontdekt nu dat ik toch de lift op schets 75 niet op de foto heb gezet. De camera deed al een beetje raar vanmorgen. Ik heb net de kaart in een envelop gestopt om naar een vriend te sturen. Ik ga de envelop niet meer open maken. Ik kan wel de kaart beschrijven. Ik had de schets gekanteld en dezelfde stempel gebruikt als bij de andere kaart. Ik heb gebruik gemaakt van de kleuren bruin en groen.

Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van schets 76. Ik vond het een mooie schets om te doen. De plakpareltjes horen in een rechte lijn te zitten, na het maken van de foto heb ik ze aangepast ;-)
Scrappapier: Action & Boekenvoordeel
Plakparels: Action
Zwart papier: Lidl
Wit papier: HEMA
Tape: lintenmeer
Stempel: Vervestamps

En als laatste de lift op schets 76. Gekanteld en de plakparels op een andere plek gedaan.
Scrappapier: Kruidvat
Plakparels: Action
Stempel: Vervestamps
Rood & Wit papier: HEMA

Zo, dat was het weer voor vandaag. Morgen hopelijk dus mijn kaart voor de Mojo Monday contest en wie weet binnenkort ook weer meer over mijn strependeken. En... over mijn lapjesdeken... ;-)

Liefs,

Mirjam



5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten! Ik vind de schetsen ook heel mooi! Heel eenvoudig maar erg mooi!

    Fijn weekend!

    Groetjes, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die laatste zo mooi! Geweldig! Omdat het mijn Woord van het Jaar is. Prachtig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ja, de feestdagen zijn dus echt voorbij, ik mis ook de tijd om fijn door te knutselen of schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen