woensdag 22 januari 2014

Ritsetui, dat is even wat anders!

Na al die posts over kaarten en haken wordt het wel eens tijd voor wat anders, vinden jullie niet?
Vandaag ben ik even achter de naaimachine gekropen om een superleuk ritsetuitje te maken. Een tijdje terug kocht ik bij de Action een boekje Zo gemaakt! Met stof en vilt. Daar stond een leuke beschrijving in om een etui te maken met ritsen en stof. Ritsen zijn zo duur niet dus mij leek het wel een leuk projectje.
En zo ist-tie geworden:
Het is wel gauw-gauw in elkaar gezet, dus niet zo netjes, maar ja, dat ben ik nu eenmaal niet altijd...
Heel handig, om al mijn haaknaalden in op te bergen:
En nu, dilemma, dilemma! Want welk haakprojectje ga ik nu oppakken? De streepjesdeken? De sjaal? Beginnen met de verrassingsdeken? Of toch maar de poncho? Misschien zijn de gevleugelde woorden van mijn moeder wel een goed advies: Eerst afmaken waar je mee bezig bent voor je iets nieuws begint. Maar behalve slordig ben ik ook nog eigenwijs... Dus, dat wordt nog wat!

Een fijne dag allemaal!

Liefs Mirjam

4 opmerkingen:

  1. leuk tasje, ik zag het idee met de ritsen ook al op pinterest... Ik ga het toch ook eens proberen denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er grappig uit zo met die ritsen leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Mirjam jij kan ook werkelijk waar alles he?! Knap gedaan zeg :) en super leuk met al deze ritsen! Wij zijn ook erg benieuwd wat je nu gaat haken.....

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk etuitje Mirjam, jij bent ook een duizendpoot lijkt me :-) Benieuwd welk project je zal kiezen, en ik zou ook stiekem een nieuw project starten als ik er zin in had! Het geraakt allemaal ooit wel af op een dag...
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen