maandag 20 januari 2014

Huwelijk - Marianne Design Challenge

Hi everyone :-)

Ik ben vandaag zo vrolijk, en het is nog wel Blue Monday. Ach, ik heb altijd van de kleur blauw gehouden ;-). Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien wat ik maakte n.a.v. de nieuwe challenge van Marianne Design. Het moest een kaartje zijn over samenwonen, huwelijk of een huwelijksjubileum. Hoera, ik heb zo'n heerlijke stempel van Don & Daisy gaan trouwen en laat dat één van mijn favoriete stempels zijn. En dit is het kaartje geworden:
Gebruikte materialen:
-Stempel: Don & Daisy, Marianne Design
-Papier: Boekenvoordeel
-Plakpareltjes: Action
-Bedeltjes: Creadream

En met deze kaart wil ik dus meedoen aan de challenge.

Liefs Mirjam

8 opmerkingen:

  1. van zo een kaart word je helemaal vrolijk :-)
    ♥ een schatje zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een beauty van een kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan hoor Mirjam
    Gezellig dat je mee doet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje met een leuk bruidspaar!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele mooie kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers

    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geworden, leuk die belletjes erbij! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje, gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart heb je gemaakt voor onze challenge Mirjam.
    Leuk dat je meedoet.

    Gr. Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen