donderdag 2 januari 2014

Happy New Year + more

Om even origineel te zijn wens ik jullie allemaal het allerbeste voor het nieuwe jaar! En ik ga mijn eigen regels overtreden :-)
Ik zou op vrijdag altijd schrijven over mijn zelfgemaakte kaarten, in ieder geval die naar aanleiding van de Mojo Monday schetsen zijn gemaakt. Maar deze kaart is even een uitzondering. In ieder geval de stempel.

Ik bestelde onlangs stempels in Amerika, bij deze winkel (organiseren ook de Mojo Monday schetsen). Ik dacht dat het nog wel eventjes zou duren voordat ze er waren, er stond bij dat het een levertijd had van 2-5 weken. Ik bestelde ze 21 december. Maar nadat iedereen gisteren om 0.00 elkaar handen had geschud, het allerbeste voor het nieuwe jaar had toegewenst en er heel wat afgezoend was zei mijn schoonzus: "Mirjam, ik heb een cadeautje voor je!" Ik was stomverbaasd. Ik haalde het cadeaupapier eraf en het bleken de stempels uit Amerika te zijn. Mijn jaar is dus goed begonnen.
En natuurlijk, nieuwe stempels zijn er om gebruikt te worden:
De tekst lijkt me een goede om het jaar mee te beginnen!

Verder gebruikte ik nog papier van de HEMA en Action, lint van de Xenos, tape van de Wibra en plakparels van de Action. Hij is na aanleiding van de Mojo Monday schets van deze week.

Rest mij niets anders dan jullie een fijne dag toe te wensen! 

Veel liefs,

Mirjam

6 opmerkingen:

  1. de beste wensen voor 2014 en het is een schitterende kaart x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wens jou ook een goed ,gezond en creatief 2014 toe.
    Je kaart is weer mooi met deze kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wens je een heel mooi 2014 toe met veel creativiteit, gezondheid, wijsheid en geluk.
    En je kaart is weer heel mooi geworden
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! Verkopen ze daar bijbeltekstenstempels? Daar ben ik al zo lang naar op zoek want dat vindt ik zo geweldig! Ga denk is even rond kijken op de website.. Oh oh gevaarlijk :-)! Ik wens je ook een heel goed en gezegend nieuwjaar!

    liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mirjam,

    Ik ben ook volger geworden van jou blog, en wat maak je mooie kaarten! ik vind deze kaart ook erg mooi!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Echt prachtig. Ik wens je een heel mooi jaar toe en succes met je studie!

    BeantwoordenVerwijderen