maandag 27 januari 2014

Challenge van Anna Laura

Ik houd van challenges & kaarten maken. Omdat het een specifiek doel geeft aan het kaarten maken, vaak als ik een kaart heb gemaakt voor een challenge heb ik zin om meer kaarten te gaan maken. Dat komt door dit fenomeen: "De inspiratie wordt geboren uit het werk!"
En nu heeft Anna Laura ook een leuke challenge bedacht. Je maakt een kaart, tag of iets (dat ligt aan de opdracht) met iets wat je nog (bijna) nooit gebruikt hebt. Voor deze eerste challenge is het thema hartjes. Leuk, want het is bijna Valentijnsdag... Voor mijn inzending heb ik twee dingetjes gebruikt die ik nog bijna niet gebruikt heb en toch al heel lang in mijn bezit zijn.
Allereerst een stempel, deze kreeg ik voor mijn 20e verjaardag, 11 maanden & een 1 dag geleden. Ik heb er nog maar één kaartje mee gemaakt. En de bedeltjes met hartjes. Vorige week gebruikte ik ze ook. Ik heb een enorme voorraad van deze hartjes liggen, 3 jaar terug kocht ik ze met Valentijnskorting met het idee om ze te gebruiken bij het maken van sieraden, wat ik al heel lang niet meer gedaan heb. Ik vreesde een vereenzaamd leven voor de hartjes, maar nu komen ze zowaar weer van pas! Ik had ook nog hartjespapier willen gebruiken. Maar zaterdag kwam ik terecht in een hele onveilige winkel (onveilig voor mijn bankrekening). De boekenvoordeel. Heel veel leuke blokjes scrappapier gekocht.... Oeps, volgens mij moest ik bezuinigen...
Hoe dan ook... Zo is mijn kaart geworden:
Stempels: Marianne Design
Bedeltjes: Creadream
Scrappapier: Boekenvoordeel
Embossingfolder: Boekenvoordeel (Oh, daar heb ik toch zo moeilijk mee zitten doen. Ik dacht dat je er gewoon mee kon embossen, maar je hebt er eigenlijk wel zo'n machine voor nodig. Maar het is me toch gelukt om er 'gewoon' mee te embossen. Niet helemaal voor herhaling vatbaar...)
Gekleurd papier: Lidl

Ik hoop dat jullie mijn kaartje mooi vinden en dat-tie goed genoeg is voor de challenge van Anna Laura. De hartjes zijn niet overdadig aanwezig, maar horen wel bij het geheel, vind ik dan...

Enne, als je (graag) kaarten maakt, doe ook allemaal mee met de uitdaging...!

Oh ja, ik heb de nieuwste Mojo Monday Schets gebruikt voor deze kaart, twee vliegen in één klap ;-)

Een fijne dag!

Liefs, Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Oh..de Boekenvoordeel. Moet ik eigenlijk niet naar binnen.. Afgelopen weekend ingeslagen, nu wel leuke kortingen dus het viel me gigantisch mee! De maskingtape is erg goed, normaal €6,00 voor drie rolletjes... nu tweede gratis!! Dus heb er ondertussen alweer twaalf in mijn bezit.. Maar je kaart is weer mooi en slim om je hartjes bedels zo te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart! Leuk dat je meedoet en bedankt voor de reclame ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen