dinsdag 28 januari 2014

As-we-go-stripey #4

Alweer 4 weekjes bezig met mijn strependekentje. Ik word er zo vrolijk van als ik hem zie en vasthoud dat ik soms vergeet te haken. Dan aai ik over het dekentje en verwonder ik mij: heb ik dat echt zelf gemaakt? In zekere zin ben ik echt trots op mezelf. Ik had niet verwacht dat ik het ooit zo ver zou schoppen. Dekens haken, ik? Maar tegelijk moet ik mijn andere dromen niet vergeten. Daarom ben ik nu verplicht om iedere dag een uur aan mijn verhaal, wat hopelijk ooit een boek wordt, te schrijven.
Ik ben nu bezig met rij 94 van mijn dekentje. Hij is 80 centimeter lang... er moet nog 120 centimeter bij, ik vrees dat zelfs 100 rijen nog niet de helft is. Maar dat maakt niet uit, we gaan gewoon vrolijk verder en zien wel wanneer de deken klaar is. Voorlopig heb ik nog meer dan genoeg wolletjes (ja, het is katoen, maar wolletjes vind ik gewoon een leuk woord).
Zie hier de vorderingen aan mijn deken:


Op naar weer een aantal nieuwe rijen! En niet te vergeten al mijn andere projectjes... ;-)

Een fijne dag allemaal en tot de volgende keer!

Liefs Mirjam

4 opmerkingen:

  1. amaaaai jong, een boek schrijven ! ooit ook mijn droom,maar ik kan alleen schrijven over echte dingen,en dat zouden de mensen uit mijn omgeving niet altijd tof vinden, denk ik; uw deken is geweldig,ik heb hetzelde fiere gevoel over die van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie deken en succes hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen