dinsdag 21 januari 2014

As we go stripey #3

Hallo allemaal,

De afgelopen week weer schandelijk veel gehaakt. Deze keer vooral onder het genot van de muziek van Ludovico Einaudi. Dat zorgt ervoor dat ik nu met toer 79 bezig ben van de deken. Aangezien ik minstens 200 toeren moet maken valt het nog iets mee... Het patroon heeft 130 toeren, dus eigenlijk ben ik pas net begonnen... Zo ziet de deken er nu uit:



Helaas zijn mijn bolletjes bijna op. Vanmiddag van elke kleur al een extra bolletje gekocht. Gisteravond heb ik namelijk een bestelling gedaan bij echtstudio waar ik én bolletjes heb gekocht voor deze deken en bolletjes voor een andere deken die ik ga maken voor een vriendin haar verjaardag. (Ze weet hiervan, samen hebben we kleurtjes uitgekozen, alleen laat ik niets zien als ik bezig ben). En ik heb nog meer bolletjes gekocht, maar waar die voor zijn is nog een verrassing).
Ik ben ook met een ander projectje bezig dan de deken, maar dat laat ik ook pas zien als het af is! En natuurlijk moet ik slakjes gaan haken voor mijn give away. Nog 10 volgers te gaan... ik kan nu niet meer zeggen dat ik niet zo snel kan haken ;-)

Allemaal nog een fijne dag!

Liefs Mirjam

11 opmerkingen:

  1. Wordt mooi, die deken! Wat een verleiding hè, al die bolletjes.

    http://arithavermeulen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je deken wordt prachtig! Ik wil me er toch ook nog een keer aan gaan wagen.. Dan maar even op les bij mijn moeder ;-). Succes joh met al je lopende projecten! Klinkt allemaal ontzettend leuk, en die vriendin van jou, die boft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schandaaaaaaalig te ver met uw deken!!!! maar inderdaad, nog heel veel toeren te gaan, ikdenk de mijne misschien in de lengte te doen...dan is ze rapper klaar en kan ik sneller aan een nieuwe beginnen hihi
    amai, ondertussen ben jij ook al met meer dan één deken bezig!!! pas op hè, voor ge het weet kunt ge mee naar de afkickkliniek....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie ons al bezig....en dan stiekem toch gaan haken achter t gat .....

      Verwijderen
  4. Ik werd naar je bericht getrokken door Ludovico Einaudi. Mooie muziek hé. Ik ben er al een tijdje helemaal weg van. Ben nu 'Monday' aan het instuderen op de piano.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je deken wordt echt wel heel mooi! Prachtige kleurtjes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een vlijt, doen je er jou niet veel na denk ik zo , en idd opletten dat je niet in de afkickkliniek beland haha , want zo te zien en te horen heeft dit virus jou een enorme verslaving erbij gegeven hihi , top van je en heel erg mooi hoor
    Lieve groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAUW!!! je deken begin al echt vorm te krijgen zeg. Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen