dinsdag 14 januari 2014

As-we-go-stripey #2

Hallo, daar ben ik weer. Vandaag wil ik jullie graag mijn vorderingen laten zien omtrent mijn strependeken. Ik heb afgelopen week weer best veel gedaan waardoor ik nu al met rij 44 bezig ben. Binnenkort beginnen mijn tentamens weer en ik vond pas een leuke Britse serie die ik ging kijken, als voorbereiding op mijn tentamens (ja, echt waar, daar leer ik heel veel van!) en tijdens het kijken ben ik telkens bezig geweest met haken. En zo ziet de deken er nu uit:
Ik heb de deken even gelegd op het bed waar hij op moet komen te liggen als-tie af is... Hmm, dan moet er nog wel een hoop gebeuren, maar stapje voor stapje. Zo zag dat eruit:

Verder heb ik niet zo heel veel meer te vertellen!

Veel liefs,

Mirjam

10 opmerkingen:

  1. Wat ben je al ver! Ik ben nu bij de eerste rij bobbel-steek. Succes met je tentamens!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooooo maar gij bent toch ook al sneller aan het haken hè! ik vind jouw kleuren goed gekozen: less is hier echt wel more!!!
    en het is echt een verslavend werkje ...ik kan het weten.....ik zit nog een pakske verder, den helft van mijne wol is al op......foei foei foei ;-)
    succes met die tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kleurencombi hoor en succes met je tentamens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi je kleurtjes en wat zit je al ver!!!! Niet vergeten te studeren hoor! ;)
    Veel succes met je examens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er al helemaal geweldig uit,,, succes met studeren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het begin is er ;-) ziet er al super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi!!!! En wat een super kleuren!! Het is zo verslavend om te doen...ik ben denk ik even ver als jij met de deken :). Heel veel succes met je tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeeh Wauw je dekentje word schitterend!! prachtige kleurencombinatie :)
    Ook wij wensen je alvast heel veel succes met je tentamens!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen