zaterdag 4 januari 2014

As-we-go stripey #1

Het klopt, dit is niet de eerste post over mijn deken, maar wel de eerste met deze naam, ik ga, denk ik, alle posts over mijn dekentje zo noemen. Iedere week probeer ik up te daten. Alleen denk ik dat ik de komende weken iets minder ver gevorderd ga zijn dan nu. Ik bedoel, 21 rijen per week is wel een beetje veel van het goede (is-tie wel snel af).
Ik maak de deken met trouwens met Phildar katoen 3. Ik haak met haaknaald nummer 3 en heb heel veel plezier tijdens het haken :-)

En ik ben ook verder gegaan met een andere deken, helaas weigerde mijn naaimachine gisteren opeens dienst, dus zo maar even weer kijken wat ik daar aan kan doen!

Een fijn weekend allemaal!

Liefs Mirjam

6 opmerkingen:

  1. succes met je deken het ziet er al geweldig uit ( en heej jij kan wel wat missen ik meen dat de eerste 2 toeren pas zijn uitgegeven ) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zit zelfs nog verder, maar ik ga er nog niet over bloggen, want dan lijk ik zo'n strever hè....
    uw kleuren zijn tof!
    en ik vind het ook een heel tof project

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent al een heel end. Ziet er mooi uit. succes met de rest van de deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb pas braaf de 1e 2 toeren gedaan :-)
    Heb ook nog andere werkjes liggen die ik af wil maken.
    Maar het is wel een leuk project.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook braaf de 1e 2 toeren gedaan en ik hoop het vol te houden. Mooie kleurencombinatie trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er al heel goed uit moet ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen