vrijdag 20 december 2013

Vrijdag Kaartendag

Zoals ik gisteren al vertelde, vandaag de eerste kaartendag. Want ik ben gisteren hard aan de knutsel gegaan. Lekker: 'The Hobbit: An Unexpecteed Journey' aangezet (O, wat ben ik toch fan van die films...) en maar kaarten gemaakt. 
Eerst maakte ik deze twee kaarten, niet naar aanleiding van een schets. Een vriend van mij heeft een behoorlijk ernstig ongeluk gehad en om zijn ouders (die ik niet ken) en nog wat familieleden (die ik wel ken) te steunen maakte ik deze kaartjes.
Stempels Marianne Design
papier: Action
plakparels: Action

Voor de jongen zelf heb ik nog geen kaartje, dat vind ik behoorlijk lastig, want de meeste stempels en dingen die ik heb zijn behoorlijk meisjesachtig. Ik heb wel iets voor jongens, maar dat is in deze situatie niet zo geschikt.

Verder begon ik met mijn uitdaging (hier beschreven)
Kaartje naar aanleiding van schets 68:
Gebruikte materialen (voortaan wil ik dat onder de kaartjes photoshoppen ofzo, maar daar heb ik nu geen tijd voor. lees: geen zin 
Gefeliciteerd Stempel: Marianne Design
Stempel met Beer: Stampfairy Design (ook Marianne Design)
Papier: Action
Plakparels: Action

De volgende kaart is mijn toegevoegde element aan de uitdaging. Een soort liftchallenge op de schets. De eerste kaart heeft alle elementen van de schets in zich, deze kaart niet en hier heb ik meer vrijheid in.
Papier: Action
Plakparels: Action
Gefeliciteerd Stempel: Marianne Design
Voetballend jongetje: Don, van de Don & Daisy stempels van (natuurlijk) Marianne Design

Deze kaart is gemaakt naar aanleiding van schets 69. Ik vond de schets erg leuk eruitzien, maar deze kaart, die ik zelf heb bedacht, een beetje tegenvallen. Bij nader inzien zijn die rondjes onderaan gewoon erg lastig om iets leuks mee te doen.
Papier: Action
'Van Harte' stempel: Marianne Design
Jongetje & meisje in doos: Don & Daisy (Marianne Design)

En deze kaart is de liftchallenge kaart van schets 69. Ik heb een slingertje gemaakt in plaats van de rondjes en dat bevalt me toch een stuk beter.
Scrappapier: Eline Pellinkhof (Marianne Design)
Stempel: Eline Pellinkhof (Marianne Design)
Donkerblauw papier: HEMA

Ik hoop dat jullie mijn kaarten mooi vinden. Welke vind je het mooist en waarom? En misschien heb jij ook wel een kaart waarvan je denkt: dat had ik anders gedaan! Zulke dingen vind ik allemaal erg leuk om te horen, want dan kan ik me ook verbeteren!

Een fijne dag allemaal!

Liefs en tot de volgende keer!

Xx Mirjam

8 opmerkingen:

  1. Superleuke prachtige mooie en lieve kaartjes gemaakt! Echt de moeite! Je kan er wat van, beter dan ik!
    Sterkte voor je vriend!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, misschien heb ik nog wel leuke stempels afdrukjes voor je als he belangstelling hebt dan mail je me maar !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo komen ff een hele reeks kaarten aan mijn neus voorbij... en allen even leuk en moo ☻

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi stel kaarten. Die bovenste twee kaarten zijn echt mooi. Ik denk dat ze het waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo zeg wat ben jij hard aan de slag geweest!! En wat zijn je kaartjes stuk voor stuk even mooi zeg :) wauw!! & Inderdaad soms is het zo moeilijk om een gepast kaartje te maken..wij weten dat ze bij ziezo knutsels hele mooie tekst stempels hebben (misschien een tip?)

    wij wensen jouw hele gezellige kerstdagen & een gezond en liefdevol 2014 toe!
    Lieve groetjes van ons 2'tjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. al die kaartjes op 1 dag gemaakt? De vlinderkaartjes zijn mooi van eenvoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes. Een favoriet.mmmm lastig. Ik denk die met het voetballende jongetje omdat ik die kleurencombinatie het mooist vind. Succes nog verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, vakantie...dus eindelijk tijd om volger van jou blog te worden!
    De kaartjes vind ik mooi, die met het beertje het allerleukst.

    BeantwoordenVerwijderen