vrijdag 27 december 2013

Vrijdag Kaartendag #2

Hallo allemaal,

Vandaag is alweer de tweede kaartendag. Ik zal straks even een pagina toevoegen waarin ik de uitdaging nogmaals duidelijk uitleg (in ieder geval een poging doen). Het is een uitdaging puur voor mijzelf.

Vandaag laat ik jullie zes kaarten zien. Allereerst de Mojo Monday challenge van deze week. Ik vond het erg lastig, het was een heel eenvoudige schets en ik was de stempels die ik bezit een beetje zat, ik gebruikte iedere keer dezelfden. Maar uiteindelijk is er toch iets tevoorschijn gekomen:
Tape: Action
Papier: ik kocht het bij Pipoos, ik weet helaas niet meer van welk merk het was
Tekststempel: Marianne Design
Stempel: Action

De volgende kaart heeft niets te maken met de challenge. Ik had gewoon nog veel restjes papier liggen en maakte daar deze kaart mee. Ook leuk om af en toe niet aan de challenge te denken ;-)
Papier: Action
Stempels: Marianne Design

 En toen was schets 70 aan de beurt. Ik wilde ook hier andere stempels gebruiken dan de 'usual'. En ook niet telkens dat superleuke papier van de Action, dan is het veel te snel op en vind ik het straks niet eens meer leuk. Dus gebruikte ik het iets minder leuke papier van de Action ;-) Maar nog steeds erg leuk hoor...!
Papier: Action
Plakparels: Action
Bloemenstempel: Action
Tekststempel: Hobbycraft

En zoals afgesproken, een lift op de schets. Ik keerde de boel om en maakte weer zo'n leuke kaart met dat beertje in de luchtballon. Het beertje is mijn favoriet, ik wil nog eens alle stempels van dat beertje hebben... ;-) De tekststempel met 'flying by to say hi' maakt deze veel bruikbaarder, vind ik.
Papier: Action
Stempels: Marianne Design
Plakparels: Action

 En na 70 komt natuurlijk schets 71. De laatste schets van de maand is altijd 'Round or Square'. Ik heb geen ronde kaarten (al zijn ze wel verkrijgbaar bij de Action, maar dan heb ik er nog steeds weinig aan, want ik heb geen mal waardoor ik een mooi rondje erop zou kunnen maken), dus wordt het automatisch een vierkante kaart. En dat is deze geworden. (Ja, weer het beertje :-))
Papier & Plakparels: Action
Stempels: Marianne Design
Tape: Wibra

En als laatste de lift van schets 71. Ik heb de kaart van 72 al wel af, maar heb nog geen lift gemaakt, dus die zien we volgende week (pfoeh, dan is het al 2014)
Papier: Action
Stempels: Marianne Design
Tape: lintenmeer

Vorige week schreef ik dat ik een stempel nodig had voor iemand die een ernstig ongeluk heeft gehad. Ik heb hem nu een kaartje met een memoryplaatje gestuurd, zoals ik die enige tijd geleden maakte. Maar voor een volgend kaartje (want hij is nog lang niet beter) heb ik wat anders. Of nou ja, dat heb ik nog niet, het moet uit Amerika komen... Wat voor stempels het zijn is nog een verrassing, jullie zien het vanzelf... 

Verder wil ik jullie nog herinneren aan mijn give away. Nog twee deelnemers en dan komt er een slakje bij die verloot gaat worden. 

Rest mij niets anders dan jullie allemaal een fijne dag toe te wensen!

Veel liefs,

Mirjam


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten weer zeg. Ik vind de kerstkaart heel leuk geworden. (de andere ook hoor maar die vind ik het leuks)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent een kei geworden in kaarten maken, zulke mooie dat je er maakt en altijd weer anders, prachtig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaarten. Ik kan me voorstellen dat je iedere keer dezelfde stempels een beetje zat wordt al zijn ze hartstikke leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je bent druk geweest miriam zo te zien
    we hebben in arnhem helaas niet zoveel winkels
    waar knutsel spulletjes verkrijgbaar zijn

    ja, pipos maar die is harstikke duur
    nog een fijne feestdagen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten, het beertje is zo schattig!! :D
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen