maandag 16 december 2013

Uitslag Give Away

Tadam, daar is-tie dan. Het moment waar we niet heel lang op hebben kunnen wachten (een week geleden wist je tenslotte nog niets van deze give away). Toch kan ik me voorstellen dat het voor jullie erg spannend is allemaal.

Ik wilde eigenlijk nog iets doen met mijn gehaakte beesten, dat die de uitslag bekend zouden maken, maar dat kost veel tijd en dat heb ik niet, want ik ben erg moe (helaas). Dus heb ik gewoon de random number generator er maar op losgelaten. En de random number generator gaf het getalletje 6. De 6e reactie was van de eigenaresse van deze blog. Zeker een blog dat de moeite waard is, want ze maakt erg mooie dingen. Wat precies zal ik niet zeggen, anders is de verrassing van het klikken weg ;-)

Ben jij deze dame? Neem dan contact met mij op via het e-mailadres onder het kopje snailmail. Stuur me je adres en dan krijg je het pakje zo snel mogelijk opgestuurd zodat je het nog voor de Kerst binnen hebt!

Niet gewonnen? Geen zorgen, de volgende give away wordt al in gereedheid gebracht.

Een fijne avond nog verder!

Liefs,

Mirjam

3 opmerkingen:

  1. feliesssssssssssssssss aan de winnaar

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd voor de winnares en dank je wel voor de give away Mirjam!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd !! En dankjewel voor het organiseren van deze give away!

    BeantwoordenVerwijderen