dinsdag 10 december 2013

Sophie Slak

Nadat ik zelf een slak had ontworpen ging ik toch maar op zoek naar een leuk patroontje. En toen kwam ik de slakjes van Babsie tegen. Ik besloot het patroon te kopen en nu heb ik een slakje afgemaakt. Haar naam is Sophie en ze is een sportieve jongedame. Ze houdt van hardlopen hoewel ze daar niet echt voor in de wieg is gelegd. Ach, zolang ze maar plezier heeft hè? Ze heeft wel een klein steentje nodig om recht overeind te blijven staan, maar daarvoor had Babsie al gewaarschuwd in de handleiding. Geeft niet.
Sophie kan het ook meteen goed vinden met Miss Kwienie en Faith. Gelukkig maar, want ik houd niet van ruzie in mijn gehaakte knuffel familie! 
De staart van Faith dient ook prima als steuntje. 

En vandaag werd ik ook nog eens verrast door die lieve Anne-Co. Dankjewel!
Nu rest mij niets anders dan iedereen een fijne dag toe te wensen!

Veel liefs,

Mirjam

8 opmerkingen:

  1. wat een leukerd hahaha... een gezellige beestenbende bij je hoor ♥ en post ...altijd leuk ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah graag gedaan Mirjam! :D Wat een leuke vermelding ;-) En een hele toffe slak! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh, wie niedlich. Sooo süß ♥ ♥
    Liebe Grüße von der
    Babsie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben ze het samen gezellig, en waar een staart al niet goed voor is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk hoor ze hebben het goed samen zo te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig, die slak. Heel mooi. het wordt gezellig zo bij jou op je kamer. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen