woensdag 18 december 2013

Sleutelslak Give Away

Ik besloot om een mini-versie te maken van het slakje van Babsie. zelf berekende ik hoeveel steken ik moest doen om een slakje op gewenste grootte te krijgen.
Het is me redelijk goed gelukt en dit is het sleutelhangerslakje geworden:
Wil jij ook zo'n sleutelslakje? Dan heb ik goed nieuws voor je: dat kan!
Ik ga namelijk een aantal slakjes weggeven. Hoeveel, dat hangt een beetje van jullie af!
Om kans te maken op het slakje wordt je volger van mijn blog en laat je een reactie onder dit berichtje achter.


Voor iedere 15 deelneemsters gaat er één slakje meer weg. Dus bij 15 reacties twee slakjes, 30 reacties drie slakjes etcetera.
Als ik het magische aantal van 100 volgers heb bereikt ga ik een datum bepalen waarop ik de slak(jes) ga verloten. Dit om meer mensen de mogelijkheid te geven om een slakje te winnen en om mezelf tijd te geven om de slakjes te maken (ik ben nu eenmaal niet zo'n snelle haakster).
Als je wint krijg je niet alleen een slakje. Je krijgt ook een minipakketje om zelf mee te knutselen. Laat dus ook in je reactie weten welke hobby je graag uitoefent, zijn dit er meer dan vertel je voor welke hobby je graag spulletjes wilt krijgen. Als je bijvoorbeeld van kaarten maken houdt krijg je wellicht scrappapier, of stempelafdrukjes, of 3D plaatjes. Houd je van haken? Dan zit er misschien wel een leuk patroontje in, of een bolletje katoen.
Ik hoop dat jullie deze give away leuk vinden en graag mee willen doen!

Een fijne avond nog!

Lieve groetjes,

Mirjam

25 opmerkingen:

  1. owww dit is wel heel erg gaaf,.... ik al zo gelijk een link op FB en blog plaatsen
    wat een dotiig slakje zeg ♥ en mijn grootste hobby dat is toch haken ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit vind ik wel erg leuk wat een lief slakje zeg

    liefs grada

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf joh. Ik doe heel graag mee. Enne ik ben gek op haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo ik vind deze geweldig. Een tijd terug kocht ik een vingerslak om het af te kijken omdat ik het zelf wilde maken. Helaas is het er nog steeds niet van gekomen. Maar als ik deze dan zie. Die wil ik wel hebben. Helaas ben ik al volger dus voor het aantal doet het niets, maar ik zal op mijn blog je give away wel even zetten. Wie weet hoeveel volgers daar nog uit kunnen volgen.

    Mijn leukste hobby...... mmmm ik heb er zoveel. Haken, kaarten maken, snailmailen, naaien, sieraden maken en alles wat er nog meer aan leuke creatieve dingen voorbij komt dus .... ik zou zeggen zoek zelf maar iets uit wat je leuk vinden om mij te geven (mocht ik winnen) ;-) XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb ff linkje op mijn blog gezet misschien helpt het!
    Ik wil ook wel zo'n slakje en voor mij weet je vast wel iets leuks!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje, ik doe graag mee hoor! En je zit al op 82 volgers, dus die100 moet toch lukken! Wat ik leuk vind? Ach zoveel, alleen kaarten maken doe ik niks meer mee, maar verder haken, fimo, kralen, noem maar op! Gewoon lekker freubelen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke sleutelhanger! Zo eentje wil ik wel winnen ;)
    Zelf ben ik de laatste tijd vooral bezig met knutselen met papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh ja, zo lief!!! Ik wil zeker kans maken op een sleutelhangerslakje!

    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o wat een schatje ... en zo leuk om aan je sleutel te hangen ... die zal er niet zo snel mee gaan lopen ;-)
    ik knutsel heel graag dus ... mocht ik bij de gelukkige zijn ... verras me maar!
    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oef, daar ga ik aan meedoen hoor!
    Het slakje zou mee gaan doen in mijn verhaaltjes, want ik ben gek op slakken en Roodstaart en Hammie ook. Dus zet mij er maar bij, hoe leuk! xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier wil ik heel graag aan meedoen hoor! Dit zou een fijn speelkameraadje zijn voor de poppen denk ik, dus schrijf ik me hierbij in!
    Dankjewel voor de organisatie Mirjam! De slak ziet er super uit, dat heb je fijn uitgedoktert!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk slakje!! Maareh.. ik ben al volger, mag ik dan ook mee doen? In elk geval een leuke actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superschattige slak! Ik doe graag mee. Mijn grootste hobby? Ik denk toch wel.....haken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Voila zie! De 15de reactie! Begin alvast maar te haken! ;) leuk dat je meedoet aan de crochetalong! Zoveel te meer zielen ....
    Ah ja, ik ben heel flink volger geworden. Benieuwd of ik een sleutelhanger in de wacht sleep?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo,
    wat een schattig slakje
    en ben volger geworden. wat een mooie blog heb je.
    ik waag graag een gokje om mee te doen.
    ik wil leren haken, dus geef maar iets om te haken.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben ook al volgertje hoor, maar het zal je wel lukken, nog 9 te gaan.
    Ik ben een haakverslaafde en eentje die zich graag amuseert op de naaimachine om allerlei ritstasjes en dergelijke te maken :)
    Het slakje is een echt schatje, daar doe ik heel graag voor mee.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oooo deze had ik nog gemist!!! ik doe ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ahhhh, dat slakje is cute! Vind het leuk om je te volgen. Ennne ik haak graag en iets scrappen vind ik ook super om te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bij deze volger nr 96.
    Wat een schattig slakje <3

    Mijn hobby's zijn talrijk ;) Ik hou oa van haken, tekenen, kaarten maken, naaien enz. Ik vind gewoon té veel leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi, wat een schattig slakje is dat zeg! Dat zou ik ook wel willen winnen. Ik heb een link op mijn blog gezet: http://de-creatieve-wereld-van-sofie.blogspot.be/p/give-away.html .
    Ik ben ook volger geworden van je leuke blog! Nog twee en dan zit je aan de 100 volgers!
    Groetjes, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was nog iets vergeten te vermelden. Ik heb verschillende hobby's maar mijn favoriet op dit moment is haken.
      Groetjes, Sofie

      Verwijderen
  21. Ooooooh jaaaaaaa, TE leuk dit!!!!!
    Ik doe mee!!!!!!!!
    Zou heel handig zijn aan mijn auto sleutel, aangezien ik die altijd kwijt ben ;-)
    Super leuk idee, ik zet de give away op mijn blog!
    Succes en groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het lijkt me leuk om er eenpaar te maken. De bewoners van mijn stad worden slakken genoemd. Dit jaar vieren ze hier het 400 jarig bestaan. Waar vind ik het patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is je slakje mooi geworden. Ik ga duimen of ik in de 'prijzen' val hoor. Succes met je andere creatieve uitspattingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen