zaterdag 21 december 2013

Nog één kaartje...

Sjonge, het is deze week wel een beetje een kaartenweek geweest. Maar het is zo leuk...
De kaartendag biedt uitkomst, maar ik zag nu op het challengeblog van Marianne Design zo'n leuke uitdaging. Een snelle CAS kerstkaart. Ik had er nog nooit een gemaakt en mijn kaart zal vast te vol zijn, maar ik ben behoorlijk tevreden met dit kaartje:
Gebruikte materialen:
Papier: HEMA
Stempels: Marianne Design
Plakparels: Action
Embossingding & touw: van de plaatselijke hobbywinkel die alleen nog maar schilderspullen gaat verkopen en daarom uitverkoop heeft (geen idee van welk merk het was, het kwam uit Amerika)
Knoop: Action

En met deze kaart wil ik graag mee doen aan de challenge...

De kaart zelf blijft liggen tot volgend jaar, denk ik.

Allemaal een fijne dag en een goed weekend!

Liefs,

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. mooie kaart wederom mirjam en een heel fijn weekend

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind 'm helemaal niet te vol. Succes met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vindt prachtig wat je doet miriam, ik ga zo ie zo aan iemand hoe ik ook aan knutselen kan beginnen , maar ook om weg te geven kan snails zijn, weet ik nog niet...tegenwoordig bij action, euroland zijn al de materialen goedkoop verkrijgbaar, ik geniet van je blogjes ...fijne kerstdagen, groetjes soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie caskaart !!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen