maandag 23 december 2013

Knutselweekend

Het kaartenmaakvirus is nog niet voorbij. Neen, gelukkig niet. Maar omdat ik zoveel kaarten maak heb ik bedacht dat ik op vrijdag alleen de Mojo Monday Schets kaarten post en doordeweeks af en toe ook een berichtje over kaarten. Vandaag is zo'n dag.
Van het weekend weer lekker geknutseld, m'n knutselspulletjes mee naar beneden genomen (niet allemaal, o nee, dat zou een te grote verhuizing zijn) en wat kaartjes gemaakt:
Met wat restjes papier en vlinderstempels:
Papier: Action
Stempels: Marianne Design
Plakparels: Action

Nog meer kaartjes om te sturen als er kindjes geboren worden. Altijd handig om daar een voorraadje van te hebben, je weet nooit wanneer iemand gaat bevallen...
Papier: Hema
Embossing: Merk onbekend, van de plaatselijke hobbywinkel
Plakparels: Action
Babystempel: Eline Pellinkhof (Marianne Design)
Gefeliciteerd stempel: Marianne Design
 Papier: Hema
Plakparels: Action
Embossing: Geen idee, heel oud, heeft mijn moeder jáaaaaren geleden nog gebruikt
Babystempel: Eline Pellinkhof (Marianne Design)
Gefeliciteerd stempel: Marianne Design

En nog een huwelijkskaartje
Papier: Hema
Plakparels: Action
Embossing: ook heel oud, één stipje die ik telkens herhaald heb.
Gefeliciteerd stempel: Marianne Design
Bruidspaar: Don & Daisy van Marianne Design (<3 them)

Zo, dat was het weer voor vandaag!
Een fijne dag allemaal, succes met voorbereidingen voor Kerst en ik wens jullie allemaal vast goede Kerstdagen toe!

Veel liefs,

Mirjam


3 opmerkingen:

  1. die met restjes en vlinders vind ik errug leuk.
    Fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer leuke kaarten zeg. Heerlijk om te zien. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten! Vooral de bovenste is erg mooi! Jij ook fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen