donderdag 19 december 2013

Kerstvakantie #6 nog een babykaartje + gebabbel

Dit babykaartje lijkt heel erg op die ik gisteren liet zien, maar is toch een beetje anders. Hij is ook gebaseerd op de Mojo Monday Schets van deze week. Omdat ik die erg feestelijk vind en de indeling is ook erg bruikbaar. Deze keer gebruikte ik geen knoopje, maar ponste ik gewoon drie hartjes uit die ik op het slingertje plakte. Het slingertje is overigens, net als op de kaart van gisteren, van restjes papier en een restje haakkatoen gemaakt.
Papier en babystempel: wederom Eline Pellinkhof, Gefeliciteerd stempel (dacht ik) van Marianne Design.

Verder ben ik een uitdaging met mezelf aangegaan. Deze week was de 324e schets van Mojo Monday, dat is erg veel. Er bestaan een overzicht van de schetsen van 2009 tot en met nu (wordt natuurlijk iedere keer aangevuld) die van 2010-2012 heb ik geprint (maandoverzichten) en zodra mijn ouders een nieuwe printer hebben gekocht (waarschijnlijk vanavond) ga ik het overzicht van 2009 ook printen, dit is vanaf schets 68 (helaas zijn de schetsen van 2007 en 2008 niet (in een overzicht) te verkrijgen). En dan ben ik van plan om bij elke schets een kaart te maken, gewoon op volgorde, dus eerst 68, dan 69 etcetera. En ik wil ook, als ik genoeg tijd heb, iedere week de nieuwste schets maken. Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is.
Om mijn vooruitgang in mijn uitdaging met jullie te delen heb ik bedacht dat er een dag in de week is waarop ik mijn kaarten die ik de afgelopen week gemaakt heb, ga laten zien. Sowieso is daar de wekelijkse uitdaging bij en eventuele andere kaarten. Dit zal iedere vrijdag gepost worden, dus vrijdag wordt kaartendag. Ook mooi makkelijk, als je daar niet in geïnteresseerd bent hoef je op vrijdag niet op mijn blogje te kijken ;-)

Ik hoop dat ik een duidelijk verhaal heb neergezet en dat jullie mijn idee leuk vinden (om de resultaten daarvan te zien).

Verder wil ik ook bedanken voor alle reacties die er al zijn op mijn Give Away. Al twaalf deelneemsters, dat betekent dat er bijna een tweede slakje bij komt om te verloten!
Ik zou zelf ook graag een linkje in de zijbalk zetten, maar Blogger wil niet echt meewerken... Toch maar even googlen hoe het nou precies zat.
En daarna aan de kaartenmaakknutsel want ik heb nogal wat kaarten te maken... Zowel voor mijn uitdaging als voor een aantal mensen om mij heen die het moeilijk hebben!

Zo, na dit lange verhaal rest mij niets anders dan jullie een fijne dag toe te wensen!

Lieve groetjes,

Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Ah wat een schattig kaartje Mirjam!
    en zo je bent nogal heel wat van plan! Gaaf idee :) we zijn benieuwd...

    Wij wensen jou hele gezellig kerstdagen toe & een gelukkig, gezond & liefdevol 2014 toe!
    Lief, van ons 2

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje. Goed idee met die hartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij heb ik nu een megaslak als link op mijn blog staan hihi als ik het zo zie op mijn mobiel !

    BeantwoordenVerwijderen