woensdag 18 december 2013

Kerstvakantie #5 Mojo Monday 324

Nu ik toch weer aan het kaarten maken ben kan ik best eens mee doen met de Mojo Monday Challenge, dacht ik zelf.
Twee stellen bij mij in de kerk hebben een dochtertje gekregen, dus ik had ook een goede reden om kaarten te maken. Ik heb er nu eentje af, naar aanleiding van de Mojo Monday Sketch van deze week.
Vooraanzicht.
Zijaanzicht.
De stempel met de baby is van Eline Pellinkhof (ook Marianne Design), papiertjes ook van Eline en de gefeliciteerd stempel is ook van Marianne Design. Het knoopje komt hier vandaan, voor deze ene keer weet ik dat wel :-)

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Liefs,

Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Ook een hele leuke! Leuk dat slingertje, met maskingtape gemaakt of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooi kaartje! Dat papier is ook echt super leuk en staat al heel lang op mijn verlanglijstje!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hele leuke kaart. Mooi ook die kleuren zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen