dinsdag 17 december 2013

Kerstvakantie #4 felicitatiekaarten

Het kaartenmaakvirus heeft mij echt in zijn greep. Niet erg, vind ik zelf.
Allemaal kaartjes met dezelfde opzet, maar ik wilde ze per se allemaal laten zien ;-)
Ook weer gebaseerd op een idee van Pinterest en weer mijn eigen draai eraan gegeven.

 Papier: action, stempels: Marianne Design
 Papier: Trekpleister, stempel: Marianne Design
Papier: Action, Stempels: Marianne Design.
Eerst plakte ik de knoopjes gewoon op, maar nu vind ik het mooier om ze met een paar steekjes vast te zetten!

Ik ga vandaag weer hard werken aan een nieuwe give away!
Een fijne dag allemaal!

Liefs Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer leuk geworden! Ik het virus ook hoor! Deze week maar even langs de boekenvoordeel voor karton! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zeg zo met die knoopjes er op ,zal ik onthouden gr mery

    BeantwoordenVerwijderen