zaterdag 14 december 2013

Kerstvakantie #2 Thank You

Hallo lieve volgers,

Vandaag was ik de kerstkaarten even zat, maar ik wilde wel graag kaarten maken. Ik heb namelijk een aantal nieuwe stempels binnen gekregen en gisteren bij de Action ook nog leuk scrappapier gekocht. Op pinterest zocht ik naar leuke ideetjes (help, waarom staan er altijd zóveel leuke dingen?) en daar vond ik ook iets wat leek op de kaart die ik nu gemaakt heb. Ik heb er natuurlijk mijn eigen draai aan gegeven en zo is het geworden:
De 'thank you' tekst vond ik erg leuk, maar je kunt er natuurlijk altijd iets anders neerzetten!
Bij deze is het een beetje een kaartje voor jullie allemaal, iedereen die mij volgt. Dankjulliewel voor jullie interesse en lieve berichtjes die ik iedere keer in mijn mailbox vindt!

Het papier komt dus bij de Action vandaan, de 'thank you' stempel is van Hobbycraft, tape van de wibra en de knoop kan overal vandaan komen (zo ongeveer).

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!

Een heel fijn weekend allemaal!

Liefs Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Probeer tussen het studeren door toch ook wat ontspanning te nemen en iets leuks te freubelen en dat is je al aardig gelukt met dit kaartje! Echt heel leuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje! Dat papier is echt leuk he? Ik heb het zelf ook! En omdat het zo hard ging heb ik pas geleden nog maar een blok daarvan gekocht en dat gebeurt niet zo heel snel bij mij! Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat papier vind ik echt supertof :-) Ik heb nogal een zwak voor papiertjes... heb zo'n stapel papierblokken liggen dat ik mezelf heb verboden om nog meer te kopen voordat minstens de helft op is...

      Verwijderen
  3. De action is een bron van inspiratie! Heerlijke winkel waar je leuke dingen kunt kopen om bijvoorbeeld die leuke kaart van jou mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een heerlijke gezellige kaart ♥
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen