vrijdag 13 december 2013

Kerstvakantie #1

Ja, ik heb vakantie. Lang leve de lerarenopleiding Engels. Uhm... Hier begin ik toch te twijfelen. De reden dat wij zo lang vakantie hebben is vast omdat we erna tentamens hebben. Nu ja, dat begint ook pas op 23 januari 2014. Ver weg nog allemaal, maar voor het geval dat ik drie dagen van tevoren heel benauwd ga leren heb ik maar een schema gemaakt met alle dingen die ik moet leren voor mijn tentamens. En om het toch nog een beetje vrolijk te houden allemaal heb ik er een gezellig schema gemaakt wat ik jullie niet wil onthouden...
Zo, nu maar heel braaf de eerste paar dingetjes gaan leren.
Hopelijk houd ik genoeg tijd over om nog lekker te knutselen... (dat zal vást wel, ik moet iedere dag (maandag tot en met zaterdag 5 dingetjes uitkiezen van het schema die ik leer/maak. En dan loop ik voor. De meeste dingen duren niet zo lang om te leren, het ziet er erger uit dan dat het is).

Iedereen een fijne dag vandaag!

Veel liefs,

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Zo he dat maak het leren een stuk leuker ;-)! Misschien dat het bij mij ook helpt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wordt het bijna leuk om te moeten studeren! Veel succes en fijne dagen alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slim zo'n schema, veel succes met leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha let's eat grandma or let's eat, grandma.... ik lig in een deuk wat een komma al niet verschil kan maken.... je hebt je lijst enorm leuk gemaakt, voor mij ben je al geslaagd :-).... succes
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal goed, dat schema. Ik verwacht een Engels blogje! Of een Engels comment bij mij <3

    BeantwoordenVerwijderen