zaterdag 7 december 2013

Kerstkaartjes

Ik verklapte het gisteren al, maar ik ben inderdaad begonnen met het knutselen van Kerstkaarten. Nu is dat behoorlijk lang geleden dat ik zelf mijn Kerstkaarten maakten. Omdat ik een tijdlang niet van Kerstmannetjes, sneeuwpopjes en cadeautjes hield. Maar nu vind ik dat allemaal wel weer gezellig en heb ik bij de action kerstpapier gekocht, natuurlijk doe ik dat altijd overdadig en zitten we voor de komende vijf jaar met meer dan voldoende scrappapier om Kerstkaarten mee te maken.
En met wat anders dan die leuke Berenstempels kon ik deze kaarten maken? Niets natuurlijk. Dus aanschouw hier al vijf kaarten die ik gisteren maakte:
 (ik heb helaas geen tijd meer om ze allevijf apart op de foto te zetten en dan te verkleinen etc. Ga zo naar hét feest van opa en oma).

De kaarten zijn gebaseerd op schetsen van MojoMonday. Altijd erg mooi, hoewel ik me nu maar weer bedacht heb dat kaarten maken ook zo leuk is en dat ik veel te veel hobby's heb ;-)

Veel liefs en een fijne dag!

Mirjam

10 opmerkingen:

  1. Owwwwwwwwwwwwwwwww..... MEGA leuk, zijn je Kerstkaartjes geworden!

    LOL...hobby's kosten geld, maar vooral heel veel tijd! Als ik alles zou gaan maken wat ik graag wil maken, dannuhhh.... moeten denk ik de uren van een hele maand in één enkele dag gestopt kunnen worden ;)

    Veel plezier op het feestje van je opa en oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaarten. Ik wil ook nog graag kerstkaarten maken maar ben bang dat ik hier de tijd even niet voor kan vinden, maar ja volgende jaar dan maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk geworden en ja hobby's genoeg maar dat geeft niet zo verveel je je nooit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je kaarten, ik zal er morgen ook eens aan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk , mijn man zei ook al over action...zijn zoveel dingen verkrijgbaar...en goedkoop...ik heb al de kaartjes klaar even wachten voor het versturen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaartjes! Die Action is een héérlijke winkel! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn heel erg leuk Mirjam, zal toch es in de action moeten binnen wippen,
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen