woensdag 11 december 2013

Kerst Give Away

Het is bijna Kerst en een beetje laat kom ik met het idee om nog wat kerstachtige spulletjes weg te geven. Op zich geen ramp natuurlijk, want het kan nog steeds. Vandaag, speciaal omdat het bijna Kerst is en ik vanavond naar de première van 'The Hobbit, the desolation of Smaug' ga (ja, ik ben er heel erg blij mee... ;-)) organiseer ik een kleine give away
Ik heb dé kerstkleurtjes uitgezocht, groen en rood, tussen al mijn hobbyspulletjes. Zo is het voor elk wat wils.
Wat moet je doen om kans te maken op dit pakketje?
-volg(st)er zijn of worden
-een reactie plaatsen onder dit berichtje.

Ook niet onbelangrijk, je kunt nog tot maandag 16 december meedoen (ik weet dat het een beetje kort dag is, maar zo heb je nog wat aan de spulletjes voordat het Kerst is, als je wint).

Een fijne dag allemaal!

Liefs Mirjam

22 opmerkingen:

  1. Heel leuk Mirjam, ik doe ook bij jou graag mee!

    Liefs,
    Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke give away.Ik doe graag mee.

    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook graag mee!!! t is echt een leuke give-away!
    Alvast fijne feestdagen!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke spulletjes ...
    om van alles te maken voor Kerstmis ...
    leuk leuk leuk
    Ik doe heel graag mee!!!
    Fijne dag!
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd plezant om mee te doen !
    Groetjes
    Vee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk pakketje! Daar doe ik graag aan mee! Leuk dat je zoiets spontaan organiseert! Echt super!

    Lieve groetjes, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke give away, ik doe graag mee.

    Groetjes,
    Lise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. harstikke leuk miriam, ik doe graag mee...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, leuk, natuurlijk wil ik graag mee doen

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuk pakketje! ik waag graag mijn kansje...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooh te leuk om niet een kansje te wagen, leukleuk
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Keileuke spulletjes! Ik waag heel graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke spulletjes heb je uitgezocht. Ik doe heel graag mee, en zal een linkje op mijn blog zetten.

    Lieve groetjes,
    Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk!!! Ik doe ook graag mee! :D
    Fijne dag! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke spulletjes, ik doe graag mee. Lekker fröbelen met de kids want we moeten onze kerstkaarten nog maken

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een toffe give-away, mijn dochter zou daar dolblij mee zijn, dus doe ik graag mee.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk leuk ik wil graag mee doen met je give away. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk!! Ik volg je nu en ik wil graag meedoen met je giveaway!! Leuke dingetjes zitten ertussen! (nu ga ik duimen haha!)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ha, kom ik nog net even op tijd. Ik doe graag mee. Ik zal me nu gelijk als volger aanmelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk, ik doe last-minute ook nog even mee! Leuk dat je al zoveel reacties hebt! Anders had ik nog even een linkje op mijn blog gezet, maar dat is de moeite nu niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen