maandag 2 december 2013

Faith

Eindelijk ga ik jullie laten zien wat ik al zolang beloofd had.
Zoals ik al een beetje zei was vorige week geen leuke week. Er gebeurden een aantal nare dingen, en soms krijg je dan precies wat je nodig had die week. Omdat ik vorige week bezig was met dit haakwerkje heb ik haar een toepasselijke naam gegeven: Faith. Dat had ik nodig en heb ik iedere dag weer nodig en zij helpt me daaraan herinneren.
Ze is echt een heel lief aapje, kijk maar:

Ze kon het al meteen goed vinden met Miss Kwienie. Ik had daar ook een foto van gemaakt, maar helaas is die echt niet mooi geworden omdat het al zo donker is. Maar Faith showen kon gewoon niet wachten. Jullie zullen vanzelf foto's van de twee aapjes zien, want die gaan de boel hier op stelten zetten denk ik... Ze eisen nu al dat ik nog een vriendje voor hen maak!

Tijdens het maken van Faith heb ik eindelijk de magic ring geprobeerd. Dat was nog heel wat gedoe, dat lukte telkens niet, pas bij haar tweede beentje. Gelukkig is Youtube een geduldige leermeester. Ik heb haaknaald nr 2,5 gebruikt voor haar armpjes, beentjes en staartje en 2,3 voor haar lijfje en hoofdje (toen had ik nog een 2,5 ;-))

Ik ben benieuwd wat jullie van Faith vinden ;-)

Veel liefs en nog een fijne avond, 

Mirjam (& natuurlijk dikke knuffels van Faith en Miss Kwienie)

14 opmerkingen:

  1. Wat een lief aapje! Ik kan jammer genoeg niet haken en zou het op zich wel willen leren als ik al die lieve diertjes voorbij zie komen! Echt super leuk! Er komen vast nog een aantal van die lieverds bij! Mooie naam ook gekozen! Inderdaad hebben we geloof elke dag nodig! Veel succes met alles!

    Lieve groetjes, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou wat ik van Faith vind ga ff zitten
    - mooi kleuren
    - lief stofje
    - knappe look ♥
    - mooi gehaakt
    - vind het een gepaste naam naar wat ik zo lees
    - dat ze je maar veel mag steunen
    - need i say more :-)
    i am in luvvvvv ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je erg mooi gemaakt , niets werkt zo therapeutisch als haken, ik weet het uit ervaring, ik krijg zin om haar ook te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje. Ik weet uit ervaring dat twee van de aapje je behoorlijk bezig kunnen houden. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap! En ik vind je aapje een "bjoetie"
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverd is het geworden en die naam!
    Soms heb je van die dagen dat alles tegenzit he.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze is super en wat een mooie naam heb je gekozen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat is ze leuk! Grappig hoe die karaktertjes die je zelf creëert dan echt gaan leven, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind haar een schatje en hoop dat ze je veel tot steun mag zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het een knappert geworden! super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Faith is geweldig! Supermooi, knap, origineel, tof, heeft hoog knuffelgehalte en zal je bijstaan in alles danzij haar naam!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig aapje is Faith!! <3

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen