woensdag 4 december 2013

Een verhaal met aapjes

"Faith, waar zit je, er zit iemand beneden die jou graag wil ontmoeten!" Miss Kwienie en Faith zijn weer eens verstoppertje aan het doen en natuurlijk heb ik dan één van hen nodig.
Maar als ik goed kijk zie ik Miss Kwienie zitten, bovenop de slinger, vlak naast een kaart van Mascotte & Friends.

En waar Miss Kwienie is, is Faith ook. Ja hoor, daar zit ze, in het hart van puzzelstukjes dat ik van Vera kreeg.
"Ik kom al," zegt Faith. Maar natuurlijk moet ze eerst Miss Kwienie een dikke knuffel geven.
En dan gaat het aapje mee naar beneden. Daar zit namelijk nog een klein aapje te wachten op haar, dat kleine aapje wil graag knuffelen met Faith, en op haar pootjes sabbelen. En als het mogelijk is ook nog haar oogjes eruit trekken. Verder is het een heel lief aapje hoor ;-)
En nu ze toch beneden is kan Faith meteen de kerststukjes bekijken die mijn mama gemaakt heeft.


Mooi hè? Mijn moeder knutselt ook graag, maar ze heeft er helaas niet zoveel tijd voor. Ik vond het heel gezellig toen ze afgelopen vrijdag aan de kerstknutsel ging en beloofde haar wat erover te posten op mijn blogje.

Veel liefs en een hele fijne dag!

Xx Mirjam (en dikke knuffels van Miss Kwienie, Faith & het andere kleine aapje)








7 opmerkingen:

  1. oww dat andere "aapje"is ook wel een allerdottigst om te zien ♥♥♥ mooie foto
    wowww de kerstknutsel van je moeder is gaaf zeg

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ♥♥♥♥♥♥♥ dat mini aapje wil ik ook wel in mijn familie hoor, wat een lieverd! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief zo samen!! Je moeder heeft ook een mooi kerststukje gemaakt!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief aapje had je op bezoek!! :D Echt schattig! En de Kerststukjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha wat een lieverd , schattig zo samen!
    Nou je moeder is ook creatief zo te zien mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zo schattig, alle 3 :-) en zo gezellig daar bij jullie met zulke mooie kerstversiering kom je alvast in de stemming!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen