vrijdag 6 december 2013

55

Zoveel jaar zijn mijn opa en oma getrouwd. Veel hè? Morgen is er een feestje ter gelegenheid van (klopt deze zin zo? ;-)) Daarom kreeg iedereen een opdracht. Alle kinderen en kleinkinderen moesten iets knutselen en het moest in een envelop passen. Ik piekerde en peinsde, ik wilde niet standaard een kaart maken. En plotseling was daar een idee. Ik ga een mini snailmail maken. Zo is dat geworden, de buitenkant:
Binnenkant, mét het allerbelangrijkste, een brief. En een van mijn favoriete citaten:
 Nu gauw aan de kerstkaartmaakknutsel!

Fijne dag vandaag!

Liefs Mirjam

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en origineel idee!

    Die grote knoop met lint is ook heel leuk gelukt!

    Wat een jaren hé, zou ik toch ook graag halen! Fijn feestje!

    Liefs,
    Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier gaan ze heel blij mee zijn wat enorm leuk en mooi.. feliessss met opa en oma

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Wauw, wat een tijd samen zeg ♡
    En wat een prachtig kado heb je gemaakt ♥♥♥
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je opa en oma!! :)
    Leuk idee om allemaal iets te knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gedaan, zullen er blij mee zijn denk ik zo :)
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 55 jaar dat is zeker lang. Nou ik vind dat je.iets heel leuks gemaakt hebt voor je opa en oma. Hij is schattig om te zien. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat mooi en grappig ook! Ik zie allemaal Hema shizzle terugkomen hier, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen