zaterdag 23 november 2013

Winkelaward

Vandaag reik ik twee awards uit. De award voor de gevaarlijkste winkel en de award voor de leukste winkel. En ze gaan allebei naar... HEMA. 
Natuurlijk ben ik helemaal niet in staat om awards uit te reiken, want wie ben ik nou? Maar goed, het geeft wel weer wat HEMA met mij (en vooral met mijn portemonnee) gedaan heeft. Gisteren ging ik vol goede moed daarheen. Eigenlijk hoefde ik alleen maar zwarte inktvullingen te kopen. Maar heel bewust liep ik toch nog langs alle leuke knutselspulletjes. En tja... toen kon ik dit allemaal écht niet laten staan:
Een lettertang:
(Ik kocht ook nog tape om bij te vullen)
Daar moest natuurlijk meteen mee geoefend worden:
Mooie stempels:

Een boek dat dienst gaat doen als dagboek (Als de 100 voorgangers vol zijn):
En mooi gekleurd, glimmend karton:
Daar heb ik meteen een paar envelopjes van gemaakt:
En nu begint het weer te kriebelen om te gaan knutselen, want dat gevoel was ik een beetje kwijt. Af en toe plak ik kaartjes van evenementen waar ik heen geweest ben of mooie papiertjes in mijn dagboek met een leuk tapeje erbij en soms maak ik daar hele kunstwerken in. Maar mijn dagboek is écht privé en het is fijn om ook zoiets voor jezelf te houden. 

En de zin om te gaan haken begint ook wakker te worden, dus binnenkort ga ik eindelijk een projectje afmaken wat er al heel lang bijna afgemaakt bij ligt. U gaat het zien.

Veel liefs, 

Mirjam
PS: voor wie zich zorgen maakt: ik heb ook zwarte inktvullingen gekocht ;-)



12 opmerkingen:

  1. heeee!
    Leuk je weer te lezen lieverd <3
    Mooie spullen heb je gescoord...
    En heerlijk dat je weer gaat knutselen. xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha blij dat je ook nog gekocht hebt WAAR je voor ging het zou er spontaan bij inschieten
    in elk geval allemaal leuke spullen
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik denk is ff checken maarre nu volg ik je ook niet alleen via email maar ook via zichtbaar blog hahaha

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige spulletjes! Binnenkort zelf ook maar weer naar de HEMA ben al tijden opzoek naar zo'n lettertang. En HEMA kennende zal hij daar niet de hoofdprijs kosten. Dank voor je tip, helaas niet online te vinden! Heel fijn weekend en geniet van al je leuke aankopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen. Pfff, wat een verleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk allemaal, en ook een gezellige blogje, ik ben meteen gaan volgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk allemaal je kan weer even vooruit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooo heerlijk he ergens naar binnen stappen en naar buiten komen met veel meer dat je in eerste instantie bedacht had haha.

    Fijn dat je creativiteit weer terug asn het komen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik liep van de week bij de Hema naar binnen en zag het allemaal liggen, super leuke dingen. Ook die jij hebt gescoord! terechte winnaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, heel herkenbaar hoor, van die gevaarlijke winkels, daar valt action ook onder vind ik. Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi herkenbaar hoor. Zo is de action ook een gevaarlijke winkel.

    BeantwoordenVerwijderen