dinsdag 12 november 2013

Tuniek is af :-)

Hi,

Ik weet het, het is weer eventjes geleden. Er zijn nogal wat dingetjes gaande in mijn leven waar ik aandacht aan moet besteden. En ik heb een nieuwe laptop en daar staan twee hele leuke spelletjes op, dus dat zorgt er ook voor dat ik hier regelmatig afwezig ben...

Maar gisteren op naailes heb ik mijn tuniek afgemaakt. Of nou ja, dat is niet helemaal waar. Ik mocht aan de slag met de lockmachine en heb de onderrand afgelockt (hmm, dat hoor je vast anders te schrijven, maar dat mag de pret niet drukken). Toen moest het halsje nog gedaan worden. De naailesjuf gaf instructies en toen heb ik uiteindelijk thuis de tuniek afgemaakt. En zo is-tie geworden:


Ik ben er heel erg blij mee en zit nu met de tuniek aan dit berichtje te typen!
Allemaal nog een hele fijne dag en heel erg sorry als ik niet reageer op jullie blogjes, ik probeer alles wel te lezen, maar kan niet beloven dat ik altijd reageer!

Xx Mirjam

8 opmerkingen:

  1. leuk hoor, alle begin is moeilijk moet je maar denken
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat goed ooit hoop ik ook nog eens iets voor mezelf te kunnen naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leok is ie geworden ,prachtig stofje ook! Proficiat!
    Grtjts, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kleuren, proficiat. Heel mooi.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk geworden hoor en ook een geweldig stofje heb je er voor gekozen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi tuniek is het geworden. Superhandig he, zo'n lock-machine. Bij mij staan ze maar te verstoffen, hoog tijd om daar weer eens mee aan de slag te gaan! :-) Succes met al je andere bezigheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk ik vondt u blog via andere hakers..zal zeker meer bezoeken...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen