vrijdag 29 november 2013

Een tipje van de sluier...

Sjonge, ik weet dat er veel vreselijke dingen gebeuren in de wereld en dat iedereen problemen heeft. Ieder huis heeft z'n kruis en ieder hart heeft z'n smart, dat is een veelgehoord gezegde. Maar sjonge, het lijkt vaak of de ene narigheid nog niet voorbij is of de volgende dient zich alweer aan. Laten wij niet teveel naar deze dingen kijken, noch erover spreken ;-). Want het brengt je niet verder. We gaan kijken naar al het moois om ons heen!

Zo keek ik vandaag naar een zwart boek wat op mijn bureautje ligt. Erin staan een aantal aantekeningen/samenvattingen van preken die ik 's zondags hoor. Zo kan ik me beter concentreren en het beter onthouden. Maar zwart is ook maar zo zwart en een beetje saai. Daar moet verandering in komen, dacht ik. Dus pakte ik tape en een mooie boekenlegger en nu is het boek zo geworden:
De tekst op het plaatje is ook opbeurend als er allemaal narigheid in je leven is.

Het grote project waar ik al een tijdje over spreek is nog niet af. Of nou ja. Dat project is wel af, maar ik ben meteen met een nieuw project begonnen. Dat project lukt een stuk beter. Dus ga ik, als semi-perfectionist, dat project laten zien. Een tipje van de sluier:
Sommigen zullen misschien al wel kunnen raden wat dit is. Nog eventjes geduld, ik moet nog iets verder haken ;-).

Een fijne dag en avond nog!

Veel liefs,

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Ah kijk, het boekje is mooi én passend voor in de kerk. En als je daar je rust en steun maar kunt vinden, dat maakt inderdaad de moeilijke tijden allemaal wat lichter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een inspirerende blogje miriam, soms is beter niet over praten het besten, een ieder heeft zijn smart..ik vindt leuk hoe je dingen ziet op jou perspective samen met God...ik ben benieuwd wat het gaat worden...miriam..ik wiste niet dat je een christen was...want ik heb ook nog 1 blogje om dingen te posten wat God op me hart legt..geen evangelizatie , maar mijn wandel met de heer....zou je willen mee lezen ? als dat zo is laat een berichtje op me blogje...zal ik je de link sturen....of wel ik zoek je email en stuur de link kan ook...groetjes...liefs soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooooooooooh, ik weet wat het gaat worden.... ik ben razend benieuwd!
    Wat zal Miss Kwienie blij zijn met jou xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen