woensdag 2 oktober 2013

Hoi!

"Hoi, ik ben Miss Kwienie. Jullie hebben mij vast al eerder gezien. Maar ik heb nog nooit echt persoonlijk wat tegen jullie gezegd. Dat ga ik vandaag doen. 

Aangezien Mirjam nog steeds ziek is heb ik besloten dat ik de winnares ga bekendmaken van de give away. Samen met Ellie en Olivier schreef ik briefjes met namen. Uiteindelijk husselden we ze en trok ik er geblindoekt een papiertje uit. Dat papiertje ga ik aan jullie laten zien. Wat spannend.... Wie zal het zijn?
De winnares is dus deze dame. Proficiat. O ja, ook nog met je verjaardag, ontdek ik, terwijl ik het linkje plaats. Mirjam zal je vast ook wel feliciteren, als ze wat beterder is. Je mag contact met haar opnemen via het e-mailadres wat bij 'Snail Mail' staat, zodat ze het pakje naar je kan opsturen. 

Een fijne avond nog allemaal!

Een dikke knuffel van Miss Kwienie en ook een knuffel van Mirjam (niet een dikke knuffel, anders steekt ze jullie aan)!"

10 opmerkingen:

  1. Hey, Miss Kwienie!
    Behalve briefjes trekken, zit je dus ook online als Mirjam onder de wol ligt!
    Ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt..............weet Mirjam dat wel? ;)

    Maaruh, apenkoppie? Wil je Mirjam heel erg veel beterschap wensen?
    Dankjewel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap mirjam,die miss kwienie heeft apenstreken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd voor de winnaar :). & Mirjam beterschap, hopelijk knap je snel weer op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes!
    Blauw ruitje heeft gewonnen ! Ik deed namelijk ook mee , en als ik zou winnen wilde ik het haar geven . Maar nu heeft ze het zelf gewonnen , te leuk!
    Ik ben helemaal blij voor haar , dank je wel lieve Mirjam en Miss Kwienie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaw, wat lief van je Miss Kwienie! Wens Mirjam maar veel beterschap!! :)
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat leuk dat ik heb gewonnen. Ik ben helemaal in de blauwe hemel. En wens Mirjam maar beterschap! Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blauw ruitje heeft geluk, gefeliciteerd! En voor Mirjam heel veel beterschap gewenst, miss kwienie zal wel voor ze zorgen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel beterschap gewenst en Blauw ruitje Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen