woensdag 23 oktober 2013

Herfstvakantie #1

Het is een poosje geleden dat ik een berichtje heb geplaatst. En dat deed Miss Kwienie voor mij. Bedankt voor alle beterschapswensen, ik voel me nu weer fit :-) (Al een tijdje hoor ;-))
Het is gewoon erg druk geweest, met mijn schoolwerk, mijn twee baantjes en allerlei familieaangelegenheden die erg belangrijk zijn. Ook waren de batterijen van mijn camera leeg en de oplader was onvindbaar. Gelukkig is die weer terecht :-)

Maar vandaag kom ik weer wat dingetjes laten zien. Want nu is het vakantie. En ondanks het vele schoolwerk ben ik vanmorgen toch redelijk creatief bezig geweest.

Ik maakte een dagboekschriftje van oude A5 Diddlplaatjes, de kaft van een oud schrift en een lintje:

Ook maakte ik sinds tijden weer een ketting. Deze is voor bij een tuniek die ik op naailes aan het maken ben... Daar laat ik vast binnenkort meer over zien:
En als laatst wil ik iets laten zien wat ik vier maanden geleden al gemaakt heb en wat ik beloofd heb te laten zien. Het is de bruidsketting die ik maakte voor mijn schoonzus:
En nu rest mij niets anders dan jullie een fijne en gelukkige dag te wensen!

Veel liefs,

Mirjam





4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer eens in blogland verschijnt Mirjam, we begonnen je te missen :)
    Gelukkig heb je ook je creativiteit teruggevonden na je ziek-zijn! Je groene ketting is heel mooi geworden, maar de ketting voor de bruid was echt wel supermooi!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen dat het weer goed met je gaat. Had je gemist want ik lees je graag en je maakt altijd van die leuke dingen.
    Wat je nu ook weer laat zien, wat mooi allemaal.
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je even iets van je laat horen en fijn dat je weer bent opgeknapt.

    Geweldig mooi, je sieraden. Vooral de bruidsketting voor je schoonzus! Ik doe het je niet na :)

    Geniet van je herfstvakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk om je weer te lezen lieverd en heel erg bedankt voor je brief en kaart.
    Hou je goed xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen