woensdag 25 september 2013

Thuis

Na een nachtje logeren en een dagje werken kom ik thuis. Toch wel een beetje zenuwachtig, want wat als ze er is en nog steeds is opgesloten in die nare envelop?
Ik draai de sleutel om en stap over een lading post heen. Ik pak alles op in mijn armen en leg het neer op de tafel in de kamer. Ik zie háár envelop liggen, maar... de envelop is plat! 
Ik word heel bezorgd, is haar iets overkomen onderweg? Heeft de postbode niet goed voor haar gezorgd?
Maar... dan hoor ik opeens zachte stemmetjes, bijna niet te horen uit hoek van de kamer komen. Daar zit ze. Naast Joris. Ik zucht van opluchting en ren op haar af. "Hoi Kwienie, wat leuk dat je er bent! Ik heb je al op foto's gezien, maar wat ben je mooi!"
Joris laat ook merken dat hij blij is, ik speel een liedje en hij laat geen een valse noot horen. Miss Kwienie zingt zachtjes mee. 
Miss Kwienie is veilig gearriveerd in haar nieuwe huisje. Die lieve Haakjuffie heeft haar voor mij gemaakt. Misschien had je haar hier al gezien. Lieve Haakjuffie, heel erg  bedankt voor het maken van Miss Kwienie, ik zal goed voor haar zorgen en haar een fijn thuis geven!

Jullie zullen Miss Kwienie vaker op mijn blogje zien. Ze maakt nu kennis met andere gehaakte knuffels, dus binnenkort zien jullie ze gezellig samen op de foto's.

Nog een fijne dag vandaag!

Liefs Mirjam

11 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd is het zeg!
    Had hem al bij haakjuffie op haar blog gezien. een mooierd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje en weer zo mooi gehaakt, dat kan die haakjuffie wel:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze ziet er schattig uit! Had ze al op de blog van haakjuffie gezien en gelukkig is ze veilig toegekomen met de post! Ook voor mij is er eentje gehaakt en ze verhuist binnenkort ook naar mij. Ik kijk ernaar uit :) Leuk dat we op jouw blog Kwienie nog gaan terugzien! Veel plezier ermee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk hoor kan me voorstellen dat je blij met haar bent
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze is heel mooi , blij dat ze goed toe gekomen is.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had haar al gezien, ze is prachtig ! En zo te zien heeft ze een fijn huis bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat ze naar jou gegaan is, ik zag haar al bij Haakjuffie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk dat ze toch veilig is aangekomen, wat zul je geschrokken zijn bij het zien van de lege envelop.
    Het is in ieder geval een ondernemende dame ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ze is thuis!!!!!!!!!!!!! wat fijn!!! en wat heeft ze het al naar haar zin zeg bij je <3
    Geniet van deze lieve dame, ik vond het leuk om voor je te maken xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen