maandag 16 september 2013

Tekeningetjes enzo

Misschien ken je het wel, je luistert naar iemand en maakt ondertussen allemaal kleine tekeningetjes. Het ziet er wellicht ongeïnteresseerd uit, je bedoelt het niet zo. Ik weet er alles van. Op de middelbare school had ik naast mijn gewone schriften/map een schriftje waarin ik tekeningetjes maakte, zo bleef mijn map netjes.
Helaas heb ik het nu op mijn HBO-opleiding nog steeds nodig. Of nou, helaas... Er komen ook leuke dingen uit voort!
Ik ben echt dol op leuke patroontjes tekenen, een hele bladzijde vol met allemaal rijtjes onder elkaar:
En ik had ook eentje met een vast patroontje getekend.
Nu weet ik niet zo goed wat ik er mee moet doen. Het liefst teken ik echt een heel boekje vol met dat soort dingen, maar dan? Dat is één van de redenen dat ik ze aan jullie laat zien. En misschien omdat ze inspireren.

Verder versierde ik de voorkant van een A5-boek met een favoriet citaat van mij. Vooral erg toepasselijk voor het doel wat dit boek gaat dienen (dagboek):
Enne... Ellie en Reepicheep zijn dikke maatjes geworden:
Ze hebben er inmiddels een vriendje bij, maar hij heeft helaas nog geen ogen, dus kan ik hem nog niet laten zien aan jullie. Dat is zo sneu, kunnen jullie hem wel zien en hij heeft niet eens ogen om jullie te zien ;-)
Komt snel!

Veel liefs en nog een fijne dag!

Mirjam










8 opmerkingen:

  1. erg leuk ze zien er lief uit hoor
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he dat tekenen.. Ik heb er ook een handje van om op schriftjes/blaadjes te tekenen. Misschien leuk om er briefpapier van te maken? Heeft de brief een mooie achterkant en op de brief zelf een beetje tzelfde motiefje tekenen :)
    Ziet er iig erg leuk uit!
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat deed ik vroeger ook ( op school) Tegenwoordig heet het doodle toch? http://nl.wikipedia.org/wiki/Doedel

    Prachtig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een mooie tekeningen! Je zou er ansichtkaarten van kunnen maken :)

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi zeg die tekeningen, wauw! Ik ben het met Daphne eens, kaarten van maken meid! Ik word er heppie van :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave patroontjes! Ik maak er elke week een die ik dan op mijn blog plaats. Mensen kunnen deze dan downloaden en er enveloppen, briefpapier etc van maken. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een knappe patroontjes teken je zomaar eventjes neer! Je zou ze kunnen inkaderen, kaarten van maken of zomaar iets mee versieren :)
    Tof dat je knuffels zulke goede maatjes zijn! Heel benieuwd naar je nieuwste creatie :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou zeggen lekker door blijven gaan het zijn leuke tekeningtjes, die je weer ergens voor kunt gebruiken.
    Ik heb toevallig een paar weken terug gelezen dat het juist goed is als je dit doet. Het heeft niets te maken met dat je niet geintreseerd bent, in tegendeel. Op deze manier kan je blijkbaar de stof (wat er tegen je gezegd wordt) beter opnemen. Dus ik zou zeggen lekker blijven tekenen.

    BeantwoordenVerwijderen