dinsdag 17 september 2013

Kiekeboe!

Twee donkere oogjes kijken me smekend aan. 'Vertel over mij, vertel over mij' lijken ze te zeggen.
Deze oogjes zijn van deze superlieve olifant Olivier.
Olivier heeft een beetje een zere rug, daarom loopt hij weleens krom, zijn pootjes zijn ook niet meer wat het geweest is. Maar dat maakt helemaal niet uit. In ons huis is iedereen welkom, ook Olivier. Of misschien wel juist Olivier.
Ellie was meteen dol op Olivier. Het is dat zij een giraf is en hij een olifant... ;-) Ze knuffelt hem stevig en kan al niet meer zonder hem. Reepicheep wilde niet komen. Olifanten en muizen... tja... We nemen geen risico's.
Het patroontje van Olivier komt hier vandaan.

Een fijne dag nog!

Liefs Mirjam

PS: Dit was mijn 100e berichtje :-) Hoera!

9 opmerkingen:

  1. Wat een dotjes zijn het. En inderdaad iedereen is welkom (niemand is perfect). En proficiat met je 100ste bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieverdjes zo samen
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie mooi !!! Heel knap gedaan meid !
    En wauw , je 100ste bericht... Op naar de 200 , kan je niet meer missen <3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk stel zo samen!
    Leuk dat je volger bent geworden bij mij. Ben ook meteen volger bij jou geworden. leuk blog heb je!

    Fijne avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een knapperd vind ik het, die Olivier, kan best begrijpen dat Ellie meteen gek van hem was :) en zo zijn ze de beste maatjes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och, arme Olivier met zijn zere rug en pootjes die niet meer zo goed willen meewerken. Maar toch is het een lieverdje!
    Knap gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schöne Idee ;-). Habe mich gleich mal als neuer Leser bei Dir eingetragen. Vielleicht magst du auch mal meinen Blog besuchen kommen ?

    Ein schönes Wochenende

    Lg Simone

    BeantwoordenVerwijderen