maandag 9 september 2013

Kaartenslinger

Hallo allemaal,

Leuk weekend gehad? Ik zeker wel. Zaterdag heb ik echt ongelooflijk veel gedaan! Ik heb gewerkt bij de post, ik heb voor school opdrachten gemaakt en ik ben creatief bezig geweest. Reepicheep hebben jullie zaterdag al kunnen ontmoeten. Maar ik had nog een ideetje. Ik wilde iets creatiefs hebben om m'n kaarten op te hangen. Niet dat ik extreem veel kaarten krijg, maar ik vind het gewoon gezellig om de kaarten die ik bijvoorbeeld op mijn verjaardag krijg op te hangen zodat ik er lang naar kan kijken van kan genieten.
Ik heb er een aantal met (washi)tape op de muur geplakt, ze blijven prima zitten en het tape krijg je ook zonder lijmresten weer van de muur, dus mijn moeder kon blij zijn.
Maar... Ik wilde nog iets anders. Iets grappigs, iets leuks. Dus ik zocht een aantal memoryplaatjes bij elkaar, van dezelfde set. Ik plakte ze met fotoplakkertjes op knijpers. Tot nog toe zijn ze blijven zitten, dus waarschijnlijk werkt het goed. En ik ben betere vrienden met fotoplakkertjes als met lijm.
Ik zocht een mooi paars lint op (ergens hoort paars de themakleur te zijn in mijn hobbykamer) en plakte het lint aan de muur vast. Ik pakte een aantal kaarten en hing die op aan het lint. Tadaaah:
Helaas moet ik toch op zoek naar punaises, dat tape houdt zo'n zware slinger met kaarten niet. Ergens heel erg logisch natuurlijk. Hopelijk werken de punaises wel en anders hang ik gewoon twee slingers op!

Dit was nog eens een ideetje wat snel klaar was en wat er toch heel vrolijk uitziet!

Een fijne dag nog en tot gauw!

Xx Mirjam

6 opmerkingen: