vrijdag 13 september 2013

Ik wil jullie voorstellen...

...aan een hele bijzondere giraf. Of giraffe, het mag allebei.
Na veel gepruts, binnendsmondse opmerkingen die niet voor herhaling vatbaar zijn en gezucht is ze af. Toen ik een tijdje geleden deze giraffen zag was ik meteen verkocht. Ik had eerder een poging ondernomen tot het maken van de giraffe, maar deze is in de UFO (UnFinished Objects) mand terecht gekomen. Met een andere haaknaald en andere kleuren ben ik aan de slag gegaan en zo werd Ellie geboren.
Ellie is een lieve giraf die met een vrolijke blik de wereld inkijkt:
Ze vindt Reepicheep erg aardig, maar Reepicheep is nog een beetje bang voor Ellie.
Ze is ook zo groot... En hij is maar een kleine muis. Maar ik denk dat dat wel goed gaat komen en dat ze het uiteindelijk hele goede vriendjes worden. (Ze zitten nu al gezellig te knuffelen, dus dat komt wel goed).

Liefs en een hele fijne avond allemaal!

Mirjam

9 opmerkingen:

  1. Welkom in blogland, Ellie :)

    Ze is leuk geworden, Mirjam! Goed dat je hebt doorgezet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hoor, goed dat je het niet opgaf.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke giraf en idd ik denk dat het helemaal goed gaat komen met deze twee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wel erg leuk, ik heb hem juist nu op een fijnere haaknaald gehaakt omdat ik anders vond dat je de vulling er zo doorheen kon zien.
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw!!!

    Meisje, zie je nu wel? Je kan het!!! Helemaal mooi vind ik, en ik vind dat je al heel goed kan haken hoor!
    Het is een schatje <3

    Bedankt voor je te lieve verjaardagspost, heel leuk die elke dag brieven, ik geniet!
    Vandaag komt het op mijn blog, thanxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ellie is wel een superknappe meid geworden hoor, dat heb je echt heel goed gedaan! In hippe kleurtjes en ze kijkt zo brutaal :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen