zaterdag 7 september 2013

Het haakavontuur

Onlangs schreef ik dat ik bezig was met een nieuw avontuur. Dat nieuwe avontuur betreft haken. Ja, daar was ik al eerder mee begonnen, dat klopt. En nee, de giraffe is nog steeds niet af, maar wel een ander projectje.
Anderhalve week geleden begon ik ermee. Nu heb ik er niet echt zolang over gedaan, maar het duurde wel even voordat het beestje af was.
Hij lijkt nog niet echt op wat het zijn moet, maar ergens is-tie wel schattig ;-)
Aanschouw hier het muisje dat ik haakte n.a.v. dit patroon:
Hoe vinden jullie hem? Zijn naam is overigens Reepicheep, vernoemd naar de beroemde Muis uit de Narniaboeken.

Nog een fijn weekend!

Liefs Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Hij is inderdaad zo schattig dat ze er nen hele nieuwe narniafilm over kunnen maken begot !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt wel een schatje hoor! Nog wat oefenen met haken en je giraffe is in no time klaar :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is juist heel mooi geworden! Superlief meid!
    Ga zo door, jij komt er wel xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat is die leuk geworden, en houd vol er zal nog veel volgen het zal steeds sneller gaan
    groetjes jokie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje hihi.
    Fijne zondag nog
    Liefs Vera

    BeantwoordenVerwijderen