donderdag 12 september 2013

Fijne post :)

Vandaag was mijn werkdag bij de post. Ik was een beetje verdrietig want het duurde lang en ik was moe en ik moet straks naar school. Maar tot mijn vreugde mocht ik mijn eigen wijk voorbereiden. En wat leuk, ik zag een envelop met mijn naam erop en later nog een...
Toen de post thuis op de mat viel heb ik ze meteen bekeken. Ik wist al waar ze vandaan kwamen... maar wat erin zat:
Deze envelop zag ik als eerste, hij komt bij Diana vandaan.
En dit zat erin! Echt, Diana, ontzettend bedankt! Superlief dat je dit hebt gestuurd, ben helemaal verliefd op de paddestoeltjes!
Ik heb de paddestoeltjes meteen opgehangen, gezellig staat het hè?
Als tweede kwam er een brief van de jarige *Haakjuffie*. Met een mooie kaart van Vlinder erbij.
De kaart van Vlinder heb ik naast Mascotte gehangen, zo hoort dat!
Haakjuffie en Diana, ontzettend bedankt, jullie hebben mijn dag heel zonnig gemaakt!

Veel liefs en tot gauw!

Mirjam



6 opmerkingen: