vrijdag 20 september 2013

Blauwe Give Away

Hallo allemaal,

Het kriebelde al een paar dagen... Ik wilde weer eens een Give Away organiseren. Maar nadenken over de inhoud was best wel lastig. Tot ik een blauwgeruit lapje stof zag liggen en dacht: 'Aha, blauw, een leuk thema'. Dus ben ik verschillende spulletjes bij elkaar gaan zoeken die blauw zijn.
En dit is het pakketje:

Het bevat o.a.:
-Stof
-Bolletje katoen
-Knopen
-Kralen
-Scrappapier

Wil je meedoen? Laat dan een reactie achter op dit blogberichtje. Verplicht is het niet, maar ik zou het wel leuk vinden als je m'n blog volgt/gaat volgen.
Oh, en ook belangrijk, je kunt tot en met 1 oktober 2013 meedoen.

Verder wil ik jullie allemaal een fijne dag wensen vandaag!

Xx Mirjam

21 opmerkingen:

  1. Leuk idee! Ik doe graag mee :-) Ik zal een linkje op mijn blog zetten.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, super mooi thema! Ik wil ook graag meedoen, en ik zal reclame maken op mijn blog :D

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja natuurlijk doe ik mee zou raar zijn als ik dat niet zou doen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super give away! Prachtig al die blauwtinten, ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk!
    Ik doe graag mee! Ik zet een linkje op mijn blog!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk ben gek op blauw, dus laat maar komen , ik doe mee
    Grs sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een leuke give away. Natuurlijk wil ik hier aan mee doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke give away! Leuke kleurtjes ook.
    Maaruhhh...ik ben geen scrapper, dus laat hem maar even voorbij gaan :)

    Zal je give away wel op mijn blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooooooooh, ik doe heel graag mee!
    Ga je linken op mijn blog .

    ps, ben begonnen aan je aapje... xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, een blauwe give away! Heel graag wil ik meedoen Mirjam en ik ga meteen een linkje plaatsen voor je!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe ook graag mee!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk pakketje! ik doe ook graag mee...

    madebyelke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey ,
    Leuk pakketje, ik wil graag meedoen
    gr
    Jelle
    lokakid.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi! Via Diana (blauw-wit fan) en Haakjuffie kom ik even buurten. Ik ben zelf aan het opruimen en er zijn zoveel dames die graag kans maken op dit -laten we wel wezen- fantastische pakketje, dat ik maar niet mee doe... Succes dus voor alle dames die wel meedoen! Groetjes RiRi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke give away. Ik kwam via via op je blog terecht. Enne dat blauw trok mij natuurlijk direct aan. Mijn blog heet blauwruitje en ik ben dol op blauw en tenslotte laat ik ook nog 1 oktober jarig zijn. Genoeg reden om snel volger van je te worden en een gokje te wagen bij je give away. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier waag ik graag een kansje voor! En ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke give away. Ik doe graag mee.
    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen