vrijdag 6 september 2013

Als beloofd...

Ik zou nog een foto plaatsen van de inhoud van de Give Away die ik een tijdje geleden gewonnen had. Al een heel tijdje geleden, want het was voordat ik richting Schotland vertrok.
Toen ik terug kwam had mijn moeder deze mooie envelop op mijn bureautje gelegd:
En dit zat er allemaal in:
Allemaal mooie spulletjes. Lekker zomers, nou, de zomer is nog niet voorbij dus ik ben nog niet te laat met showen ;-)
Vandaag heb ik heel hard gewerkt aan opdrachten voor school, maar omdat de boog nu eenmaal niet altijd gespannen kan zijn heb ik ook even mooie kaartjes gemaakt met memory plaatjes:

Allemaal nog een hele fijne dag!

Heel veel liefs,

Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Je kreeg veel leuke dingen met je give away, kan je weer vanalles mee freubelen!
    Je hebt gelijk hoor, af en toe moet je ook eens ontspannen en dan maak je mooie kaartjes zoals jij! Knap gedaan!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er goed uit, kan je vast wel wat mee
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke verwenpost dus, fijn!
    En jouw kaarten zijn geweldig, supermooi ♡ Fijn weekend meid xxxx

    BeantwoordenVerwijderen