vrijdag 16 augustus 2013

Half terug

Hallo lieve lezers,

Ik ben nu al een paar dagen terug uit het verre Schotland, maar ik ben er nog niet echt aan toegekomen om een berichtje te schrijven voor op mijn blogje. Nu heb ik ook niet erg veel tijd, want ik ben bezig met een verhuizing van mijn hobbyspulletjes.

De vakantie in Schotland was heel erg leuk! We hebben veel pech gehad (lekke tent, kapotte camera, lekke band, ongeluk gehad: auto total loss, om maar even de ergsten te noemen) maar ondanks dat was de sfeer niet kapot te krijgen! Bij het ongeluk is overigens niemand gewond geraakt, was dat wel zo dan was dit berichtje vanuit een andere setting geschreven, want ik zat in de bewuste auto.

Volgende week hoop ik er nog een paar daagjes tussenuit te gaan met vier vriendinnen. Hopelijk kom ik dan echt helemaal tot rust en kan ik er daarna vol tegenaan!

En deze foto wil ik jullie niet onthouden, een prachtige zonsopgang bij Loch Ness:
Ik heb ook twee pakketjes mogen ontvangen, helaas heb ik daar door de 'verhuizing' nog geen tijd voor gehad om foto's van te maken. Maar ik vermeld het nu wel even, dat de zenders weten dat de pakjes zijn aangekomen en dat ik er erg blij mee ben! Het eerste pakketje was van Daphne, vlak voordat ik op vakantie ging zag ik dat ik haar give away gewonnen had. Heel erg bedankt Daphne! Het tweede pakje kreeg ik via Tante Jannie's postkamer en ik kan in de rommel de brief niet meer terugvinden. Wat erg, nu weet ik de naam van de zender niet meer! Sorry daarvoor, maar desalniettemin bedankt voor het leuke pakje!

Een fijne avond nog en tot de volgende keer!

Liefs Mirjam

5 opmerkingen:

  1. In schotland, toch in de hoghlands, wil ik direct gaan wonen
    De aller allermooiste streek
    Ben er al drie keer geweest en wil zeeeeeeeker nog terug !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je het ondanks alle pech wel leuk hebt gehad.

    Heel erg bedankt voor de mooie slinger en het lieve uiltje. Ik ben (we zijn) er heel erg blij mee!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pech heb je gehad,
    Geniet nog maar lekker van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh Mirjam, wat een verhaal, zoveel pech op je vakantie, gelukkig bleef de sfeer goed en is iedereen ongedeerd!
    Hopelijk is de volgende vakantie beter, we zullen duimen!
    Je pakketjes zien we nog wel verschijnen op de blog.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei wat een drama zeg! Maar gelukkig heb je er verder wel van kunnen genieten, begrijp ik.

    BeantwoordenVerwijderen