zaterdag 31 augustus 2013

Even laten weten...

...dat ik er nog ben. En dat ik nog steeds blogjes lees. De laatste tijd heb ik het heel druk, dat is zo'n vervelend en naar excuus dat ik het liefst het helemaal niet zou zeggen. Maar ik ben deze week begonnen met een tweede baan, als onderwijsassistent Engels op een middelbare school. Daarnaast werk ik nog bij de post en begint school volgende week weer. Ik ben iedere keer moe als ik thuis kom en heb weinig zin om creatieve dingetjes te gaan doen. Ik vind het erg naar, want ik maak graag dingetjes die ik aan jullie laat zien, maar de laatste tijd komt er gewoon erg weinig van.

Zo snel als het kan laat ik weer meer van mijzelf horen en ik zal proberen om weer trouw onder jullie berichtjes te reageren!

Een fijn weekend en heel veel liefs,

Mirjam

8 opmerkingen:

  1. hou vol! en probeer toch af en toe wat tijd te maken voor wat creatiefs, dat doet goed!
    sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, flink druk dus!! Wat Mamadoggie al zegt, maak tijd vrij voor een creatief uurtje, het ontspant heerlijk!

    En mocht je het leuk vinden om mee te doen, ik heb nu een give away lopen!!

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend als je het zo druk hebt dat je niet meer toekomt aan creativiteit. Daar heb ik zelf ook een tijd 'last' van gehad. Maar toen ik weer in wat rustiger vaarwater kwam, kreeg ik vanzelf weer zin om te gaan knutselen. Succes met alle drukte!
    Groetjes,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joh, leuk zo'n baantje als onderwijsassistent. Maar kan ook heeeeeeeeeeeel erg vermoeiend zijn.

    Tijd voor creatieve uitspattingen komt vanzelf wel weer hoor.

    Geniet gewoon lekker van de dingen die je doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt erg druk! Neem je tijd. En hobby vervullen vanzelf hun plek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij zal je bezigheid wel hebben, 2 baantjes! Maar dan verdien je ook weer wat centjes en dat is ook mooi meegenomen. Als de school weer begint valt alles weer in de plooi en vindt je vast weer tijd om te knutselen. We zien je wel weer verschijnen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wel mooi dat je werk hebt! Geniet ervan.

    Bloggen komt wel weer. De meeste inspiratie doe je op het het echte leven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms ben je gewoon even druk met andere dingen dat is nou eenmaal zo. Maak je niet druk er komt vanzelf weer tijd voor je creatieve uitspattingen. Die ik natuurlijk graag zie.

    Leuk trouwens dat je bij de post werkt. Zie je allemaal van die leuke enveloppen langs komen of valt dat tegen?

    BeantwoordenVerwijderen