vrijdag 19 juli 2013

Zeven kaarten

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer en ik show jullie foto's van de kaarten die ik gisteren en vandaag gemaakt heb van restjes scrappapier, knoopjes, tape en memoryplaatjes.
Veel heb ik er denk ik niet over te vertellen, ik zou zeggen, kijk en geniet:

Deze kaart lijkt me leuk om te sturen naar mensen die bijvoorbeeld een nieuw huis hebben:
Alvast voor als mijn broer jarig is (januari ;-)), hij houdt van vissen:
Lekker zomers, het memory plaatje van het strandtentje kreeg ik van Vera:
Een boompje. Net heb ik nog gauw een andere kaart met dezelfde boom gemaakt. Voordeel van memory, je hebt alle plaatjes twee keer:
Lekker zonnig, de tekststempel erop is in vervulling gegaan, de letterlijke versie dan ;-)
Nog een zonnig kaartje, ook dit plaatje kreeg ik van Vera:
En als laatste nog een beterschapskaartje:
Zo, nu ga ik er weer vandoor! Nog een fijne avond en tot de volgende keer!

Liefs Mirjam





8 opmerkingen:

  1. Ooo wat leuk je heb me inspiratie gegeven thanks meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten geworden en snel klaar ook nog,altijd handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes, wat een idee om daar memory-kaartjes voor te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heeeel gaaf geworden, zo vrolijk en hip!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn te leuk, ga me er ook eens aan wagen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk, die plaatjes hebben wij ook maar hier zijn ze nog volop in gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superidee! Eentje om zeker te onthouden!
    Op naar de kringloop voor een oud memoryspel!

    BeantwoordenVerwijderen